استاندار کهگیلویه و بویراحمد : وزیر بهداشت و درمان در فرودگاه یاسوج با رئیس مرکز اورژانس هوایی کشور تماس گرفتند که مشکل بالگرد اورژانس هوایی استان در سریعترین زمان ممکن رفع شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 26 August 2023

سید علی احمدزاده در دیدار وزیر بهداشت و درمان با نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان هنوز هم نسبت به سایر استان‌های همجوار دارای عقب ماندگی‌های زیادی است و امیدواریم در سفر وزیر بهداشت به استان بخشی از این نارسایی‌ها رفع شود.

وی با اشاره به معضلات و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: مرکز اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد (ع) امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود وزیر بهداشت به ماجرای بالگرد اورژانس هوایی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت و درمان در فرودگاه یاسوج با رئیس مرکز اورژانس هوایی کشور تماس گرفتند که مشکل بالگرد اورژانس هوایی استان در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

احمد زاده تصریح کرد: بیمارستان پاتاوه در قالب مرکز درمانی بیمارستان ۳۲ تختخوابی با حضور وزیر بهداشت امروز کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای بازسازی بیمارستان شهید رجایی ۱۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که ۶۰ میلیارد تومان آن را وزیر محترم بهداشت درنظر گرفتند و ۴۰ میلیارد تومان را هم از وزیر نفت قول گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد احداث بیمارستان خصوصی زاگرس یاسوج را برای استان ضروری عنوان و تاکید کرد: بیمارستان زاگرس توسط جمع زیادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان راه‌اندازی شده و نگهداری این عزیران برای ما از اهمیت بالایی برخودار است که این بیمارستان نیازمند حمایت ویژه وزیر برای تجهیز است.

به گزارش ایسنا، احمد زاده بیان کرد: بیمارستان سی سخت در حال ساخت است که از محل اعتبارات سفر برای آن اعتبار گذاشته‌ایم، اما باید اعتبار بیشتری برای این بیمارستان در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است، قرار است با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار