رییس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در استان آغاز شده تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 17 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، رضا دریس روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نحوه عرضه اقلام پر مصرف و مورد نیاز دانش‌آموزان در سطح بازار بازرسی و نظارت بعمل می‌آید.

وی افزود: این طرح با حضور بازرسان اداره کل صمت و با همکاری کارشناسان اتحادیه و تعزیرات حکومتی به منظور بازرسی و نظارت از فروشگاه‌های عرضه‌کننده کیف و کفش، پوشاک مدارس و نوشت افزار به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

رییس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اجرای قوانین نظام صنفی به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی تاکید کرد: برهمین اساس، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالا، ارائه فاکتور فروش به مشتریان، استفاده از نوشت‌افزار با موضوع ایرانی اسلامی و سایر موارد از اولویت‌های مهم نظارت و بازرسی در این طرح است.

دریس اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی شامل گرانفروشی و کم فروشی مراتب را از طریق شماره تماس ۱۲۴ یا سامانه ثبت شکایات به نشانی samt.۱۲۴.ir گزارش دهند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار