در همایش روایت فتح قله با حضور معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای رسانه استان بوشهر در دوران ۸ سال دفاع مقدس از پوستر جام رسانه‌ای امید رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 26 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرتیپ علی رزمجو ظهر امروز در همایش روایت فتح قله با موضوع جهاد تبیین و امید آفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس تجربیات مدیریتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گوناگونی را در راستای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی برای جامعه به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تصریح کرد: نهراسیدن از دشمنان یکی از مولفه‌های اصلی دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از آن می‌توانیم از تهدیدات و موانعی که دشمنان بر سر راه اهداف انقلاب می‌گذارند به راحتی عبور کنیم.

وی تربیت جوانان با روحیه انقلابی و جهادی را بسیار برای جامعه مهم و اثربخش دانست و اظهار کرد: تربیت جوانان انقلابی در جامعه باعث می‌شود که همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بتوانیم از موانع دشوار عبور کرده و غیرممکن را ممکن سازیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر انقلاب اسلامی را در جهان در حال گسترش تلقی کرد و گفت: انقلاب اسلامی با فدا کردن شهدا در راه اسلام حماسه‌های متعددی را در کشور رقم زد و توانست به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست پیدا کند که همین مهم سبب گسترش آن در ملت‌های جهان و الگوگیری جهانیان از این انقلاب شد.

نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین و امید آفرینی

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس افزود: اصحاب رسانه از مهمترین قشر در جامعه در راستای اجرایی کردن جهاد تبیین و امید آفرینی محسوب می‌شوند.

محسن رضایی‌نژاد با اشاره به بخشی از برنامه‌هایی که توسط سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این استان اجرایی می‌شوند تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر سالانه برنامه‌هایی همچون جشنواره رسانه‌ای ابوذر، برگزاری اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین رویداد جام رسانه‌ای امید را برگزار می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به رویداد جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: این رویداد همچون رزمایش است که اصحاب رسانه را گرد هم می‌آورد و در مدت ۲۴ ساعت آن‌ها به‌طور جهادی و بدون خواب به تولید محتوای انقلابی و تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی می‌پردازند.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای رسانه در دوران ۸ سال دفاع مقدس با اهدا لوح تجلیل و از پوستر جام رسانه‌ای امید رونمایی شد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار