فرماندار شهرستان لنده گفت: طرح جاده لنده به تشان به دلیل نداشتن ماده ۲۳ برای دریافت اعتبارات ملی تعطیل شد. جاده لنده به تشان چرا تعطیل شد
کد خبر: ۱۱۲۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳ 29 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جلال دانش افزود : روند اجرایی طرح راهسازی لنده - تشان با توجه به نداشتن کد اعتباری مستقل و مجوز ماده ۲۳ تعطیل شده است.
دانش با بیان اینکه نیاز است برای تسریع در روند اجرایی کد طرح جدید با همکاری مسئولان کشوری و استانی تعریف شود، بر همکاری همه جانبه مجموعه وزارت راه و شهرسازی، برنامه و بودجه و شرکت ساخت و توسعه راه‌ها بر تعریف کد پروژه تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح شهرستان لنده را از بن بست خارج می‌کند.
وی افزود: با اجرای این طرح مسافت ۱۰۰ کیلومتری جاده تشان بهبهان به لنده با ۷۰ کیلومتر کاهش به ۳۴ کیلومتر می‌رسد.
دانش تصریح کرد: قطعه اول این مسیر ترانزیتی و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه – دهدشت به طول حدود هشت کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سال ۹۸ آغاز شد.
وی گفت: ساخت جاده لنده به تراب در اولویت قرار گرفته و در سفر رئیس جمهوری برای تسریع در روند اجرایی طرح نیز هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
دانش بیان کرد: ۴.۵ کیلیومتر از این مسیر از سوی بنیاد مستضعفان در مرحله زیرسازی و مراحل نهایی تکمیل و ۳.۵ کیلومتری نیز از این مسیر دست راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای بوده که روند اجرایی آن رضایت بخش است.
فرماندار لنده گفت: با تخصیص اعتبارات لازم عملیات اجرایی سه کیلومتر باقیمانده آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار