یکی از اعضای شورای اسلامی شهر چرام در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار گردیده است و امکان حضور به طور مرتب در شهر چرام را ندارد
کد خبر: ۱۱۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 17 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد شورای اسلامی شهر چرام با ۴ نفر به کار خود ادامه می دهد. شورای شهر چرام دارای ۵ نفر عضو اصلی می باشد که مدتی است یکی از اعضای آن به مرکز استان عزیمت کرده است.

به گزارش خبرنگار کبنانیوز در چرام، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر چرام در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار گردیده است و امکان حضور به طور مرتب در شهر چرام را ندارد.

کاووس جانی‌پور رئیس شورای شهر چرام با تایید اشتغال به کار این عضو شورا در سازمان برنامه ریزی استان، گفت: به عنوان رئیس شورای شهر در صورت غیبت ایشان در جلسات روند قانونی کار را انجام خواهیم داد.

جانی پور عنوان کرد: قانون پیش بینی های لازم را در این خصوص مشخص کرده و بدون شک خلآ یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بر روند پیشرفت کارها تاثیر منفی دارد.

حال باید دید فرماندار شهرستان و رئیس شورای شهر چرام چه تدابیری برای این مشکل خواهند دید.

بنابر این گزارش، فرماندار شهرستان در صورت لزوم برای عادی سازی روند کار عضو علی البدل شورای شهر چرام را جایگزین عضو مهاجر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار