مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به وجود 68 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان یزد گفت: اولویت اصلی اداره ورزش و جوانان استان یزد اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان است.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 02 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زهیر حاجی حسینی در نشست خبری ضمن تبریک ولادت حضرت رسول)ص( اظهار کرد: مجموعه ورزش و جوانان استان یزد با قشری سر و کار دارد که تحت تاثیر هزاران مشکل، آسیب و دغدغه هستند و تنها نقطه اشتراکی که می‌توان به وسیله آن با همه آنها ارتباط برقرار و صحبت کرد، مقوله ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها به اندازه‌ای درگیر برنامه‌های خرد است که فرصتی برای برنامه‌های بزرگ و علمی افزود: تعداد نیروهای رسمی و شرکتی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد مجموعا ۲۰۰ نفر است اما حجم پروژه‌ها بسیار بالا است به گونه‌ای که در هر روستا چند پروژه ورزشی وجود دارد و ما باید با این تعداد کم نیرو به تمام آنها پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اینکه دنبال ایجاد و تعریف پروژه ورزشی جدید نیستیم و اولویت دولت هم تعریف و آغاز پروژه جدید در این حوزه نیست گفت: اولویت اصلی سازمان مطابق دستورالعمل دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در سطح استان است.

حاجی حسینی پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در سطح استان را ۶۸ مورد دانست و افزود: بهسازی بعضی از اماکن ورزشی مانند ورزشگاه شهید نصیری که قابلیت برگزاری لیگ برتر را دارد اولویت بعدی ما است که باید به سرانجام برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به بودجه ۳۰ میلیاردی از ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده سهمیه استان گفت: ۱۷ میلیارد تومان از این بودجه در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفته که بخشی از آن به بهسازی ورزشگاه شهید نصیری و بخشی به ورزشگاه شهید پاکنژاد اختصاص می‌یابد.

وی یکی از راهبردهای اصلی این اداره کل را بهسازی ورزشگاه شهید نصیری دانست و گفت: امسال برای نخستین بار با همکاری چادرملو تفاهم‌نامه ایجاد شد که مسئله چمن و نورپردازی ورزشگاه شهید نصیری به صورت مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حاجی‌حسینی با اشاره به اینکه تکمیل تمام بخش‌های ورزشگاه بزرگ یزد به اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان نیاز دارد گفت: در سفر ریاست جمهور به یزد، اعتبار ۸۷ میلیارد تومانی برای تکمیل پیست دوچرخه‌سواری اختصاص یافت که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد این اعتبار صرف تکمیل برخی دیگر از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی یزد شود.

وی در ارتباط با وضعیت پیست دوچرخه سواری گفت: تکمیل پروژه ورزشگاه بزرگ یزد از محل فروش املاک مازاد اداره کل ورزش و جوانان که چیزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان است انجام خواهد شد و حدود سه هزار میلیارد تومان از این اعتبار صرف تکمیل این پروژه عظیم ورزشی یزد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار