مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی، تعیین تکلیف و حل مشکلات ۱۵ بنگاه اقتصادی استان بوشهر به صورت ویژه در بخش‌های تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و امهال بدهی‌های معوق بانکی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 11 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، در چهلمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان مشکلات واحد‌های مختلف تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات این واحد‌های اقتصادی در حوزه تامین سرمایه در گردش و ثابت، امور مالیاتی، بدهی به تامین اجتماعی، مشکل آب و مصرف گاز بود که پس از بررسی‌های لازم تعیین تکلیف شد.

مهدی صفوی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر توجه به رفع مشکلات اقتصادی را در اولویت دانست و اظهار داشت: در راستای اهداف حمایت از رشد تولید، رسیدگی ویژه به مشکلات واحد‌های صنعتی در همه حوزه‌های اقتصادی در اولویت برنامه صمت استان قرار دارد.

وی با اشاره به مسائل متعدد در حوزه اجرا طرح‌ها و واحد‌های صنعتی عنوان کرد: در چهلمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به موضوعات مختلف بنگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی و ... به‌صورت خاص با حضور مسئولین دستگاه‌های مرتبط نظیر تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک‌های عامل و سایر اعضای کارگروه به‌صورت مستقیم مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: مسائل مطرح شده شامل تعیین تکلیف بدهی به تأمین اجتماعی امور مالیاتی، مشکل انشعاب آب، مصرف گاز، امهال بدهی‌های معوق بانکی، درخواست تسهیلات جدید بانکی برای سرمایه در گردش و ثابت و ... بوده است.

صفوی اضافه کرد: با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی و افزایش اشتغال در صنایع مختلف کمک کند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بهبود و گره‌گشایی از تولید خاطرنشان کرد: درخواست مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی به‌صورت برنامه‌ریزی شده در قالب جلسات هفتگی مورد رسیدگی و به آن پرداخته می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی و تعیین تکلیف مسائل و مشکلات ۱۵ بنگاه اقتصادی استان بوشهر به صورت ویژه خبر داد و بیان کرد: مشکلات این واحد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در زمینه‌های امهال بدهی‌های معوق بانکی بود که با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برطرف شد.

صفوی اضافه کرد: حل مشکلات واحد‌های صنعتی، تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار