با حضور مدیران و کارشناسانی از حوزه مدیریت بحران سه استان اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، نشست قطبی مدیریت و پاسخ به بحران به میزبانی یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵ 16 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مدیر قطب ارزیابی بحران ضمن تشریح جزئیات طرح وزارت کشور برای مدیریت اصولی و موثر بحران‌ها گفت: تجربه‌های متعدد وقوع بحران‌ها و لزوم مدیریت صحیح باعث شد که وزارت کشور تشکیل قطب‌های پاسخ به بحران کشور را متشکل از سه استان در دستور کار قرار دهد به این معنی که هر سه استان کشور در یک قطب قرار می‌گیرند و در همین راستا سه استان چهار محال و بختیاری، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در یک قطب قرار گرفته اند.
خسرو کیانی ضمن تمجید از مردم و مسئولین کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور موثر و موفق در همه زمان‌ها و یوم الله ها، افزود: عملکرد مدیریت بحران این استان در بحران‌هایی مانند سیل مانسون مشتی از نمونه خروار مسئولیت پذیری است.

کیانی ادامه داد: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی، مدیریت صحیح و اصولی در مواقع بحرانی برای کاهش تلفات و خسارات است که خوشبختانه در حوزه مدیریت بحران، کهگیلویه و بویراحمد در حفاظت از جان مردم در بحران‌های به وجود امده سربلند بیرون آمد.

وی گفت: بحران‌های چند سال اخیر از جمله سیل مانسون و بارش‌های سنگین برف نشان داد که همه درگیر چنین موضوعاتی هستیم و لازم و ضروری است که به صورت جمعی و با هم افزایی و هم فکری با این بحران‌ها مقابله کنیم.

کیانی افزود: بروز چنین شرایطی در مقاطع مختلف نشان می‌دهد که ما باید از مشکلات هم آگاه و ظرفیت‌های هم برای افزایش تاب آوری و مدیریت مبتنی بر دانش به مقابله با بحران برویم.

وی با اشاره تشکیل قطب مدیریت بحران افزود: حضور اعضای ستاد مدیریت بحران دو استان چهار محال و بختیاری و اصفهان در کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید میدانی و احصا نقاط ضعف و قوت یکی از اعضای قطب یعنی کهگیلویه و بویراحمد است که بتوانیم در راستای حفظ و گسترش نقاط قوت و رفع نقاط ضعف هم افزایی و همفکری کنیم که این برنامه برای دیگر اعضای قطب هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فیلم / تشریح اهداف تشکیل قطب های مدیریت بحران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار