فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 271 هزار و 565 عدد انواع داروی غیرمجاز در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 25 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سردار جواد تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و توزیع دارو‌های غیرمجاز و صیانت از امنیت و سلامت جامعه و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه تولیدکنندگان غیرمجاز دارو، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از تولید دارو‌های غیرمجاز در قالب کارگاهی در سه راهی کورائیم اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی به محل اعزام؛ که در بازرسی از این کارگاه ۲۷۱ هزار و ۵۶۵ عدد انواع داروی غیرمجاز و فاقد مجور بهداشتی به همراه دستگاه‌های تهیه و تولید کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر که با استفاده از لیبل و برند شرکت‌های معتبر قصد توزیع و فروش دارو‌ها در اقصی نقاط کشور را داشت، دستگیر شد.

سردار تقوی با اشاره به پلمب کارگاه با دستور مرجع قضائی تصریح کرد: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: پلیس برابر قانون با هرگونه فعالیت‌های مجرمانه که امنیت و سلامت فردی و اجتماعی را به مخاطره بیندازد برخورد و از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار