بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل تا روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) شاهد تداوم ناپایداری‌های فصلی و محلی در استان (بویژه در شهرستان‌های گرمی و انگوت و نیز نواحی مرکزی و جنوبی استان) خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ 21 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، بر پایه آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش بینی وضع هوا تا روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) شاهد تداوم ناپایداری‌های فصلی و محلی در استان (بویژه در شهرستان‌های گرمی و انگوت و نیز نواحی‌های مرکزی و جنوبی استان) خواهیم بود.

این ناپایداری‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر با رشد ابر‌های همرفتی، وزش تندباد‌های موقتی و رگبار باران و رعدوبرق نیز همراه خواهد بود.

طی مدت مذکور در نواحی مستعد بارش تگرگ، اصابت صاعقه و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی انتظار می‌رود.

لازم به ذکر است؛ روز دوشنبه با تشدید ناپایداری ها، بارش‌های رگباری قوی تری بخش‌های وسیعی از استان را در بر خواهد گرفت؛ لذا توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی سطح زرد (شماره ۴) اداره کل هواشناسی استان اردبیل تاکید می‌شود.

دمای هوا، امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت) تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت، ولی فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) از دمای هوا کاسته خواهد شد.

روز چهارشنبه و پنج شنبه (۵ و ۶ اردیبهشت) جو استان پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار