امام جمعه اردبیل گفت: تعدادی از مجموعه‌های تولیدی به بهانه بالا رفتن دستمزد‌ها و حقوق کارگران، قیمت‌ها را خیلی بالاتر از معمول افزایش داده‌اند که ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی دخالت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ 19 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، ۳۱ فروردین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب از امروز جمعه کل دنیا را پر کرد که اسرائیل به ایران حمله کرده است. این اعلام مصرف داخلی برای اسرائیل دارد و تلاش برای اعلام این مطلب است که به دنیا بگوید ما در برابر ایران ساکت نماندیم! این دروغ بزرگ هم یک مسخره بزرگی است و هم نشان ضعف و زبونی اسرائیل را می‌رساند تا قدرت اسرائیل.

وی گفت: ماجرا فقط پراندن چند ریز پرنده در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود و حالا تمام رسانه‌های دنیا سوال می‌کنند که مگر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟ به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تاکید بر ضرورت لزوم رحم مومنان به همدیگر بر طبق سیره رسول گرامی اسلام (ص) گفت: شخصی از رسول خدا (ص) سوال کرد می‌خواهم خداوند به من رحم کند چه کار کنم؟ فرمود به انسان‌ها رحم کن تا خداوند بر تو رحم کند.

امام جمعه اردبیل در پایان با اشاره به ساخت و ساز در حریم شورابیل گفت: از همشهری‌های بسیار فهیم که این روز‌ها به ساخت و ساز در حریم شورابیل حساسیت نشان دادند قلباً تشکر می‌کنم و به همه عزیزان بشارت می‌دهم که جلوی این ساخت و ساز گرفته شد. پایه‌ها نیز به زودی برداشته خواهد شد و شورابیل برای همیشه شورابیل خواهد ماند و هویت طبیعی این سرمایه بزرگ با حضور همشهریان عزیز در صحنه هیچ وقت و توسط هیچ کس و هیچ نهاد بهم ریخته نخواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار