نخستین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌ محور با همکاری ١٢ دستگاه اجرایی و مردمی و در ٢٢ غرفه در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 30 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی ظهر امروز (دوشنبه هشتم آبان ماه) در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌ محور در کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام هفته نوجوان به سر می‌بریم و معتقد هستیم که تکریم نوجوان تکریم آینده است.

وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم توجه بیشتری به این قشر مهم و اثرگذار داشته باشیم که آینده این جامعه در دستان نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز سن کنشگری اجتماعی از ٢۴ سال به ١۴ سال کاهش پیدا کرده این یعنی تلاش برای نوجوانان باید عمیق تر باشد.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که تلاش خود را در حوزه کودک و نوجوان قرار داده وظیفه خود دانسته که در ایام هفته نوجوان با برنامه‌ریزی و دعوت از دستگاه‌های مختلف به نوعی رزمایشی در عرضه فعالیت‌های نوجوانان داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: نمایشگاه حال حاضر نمونه‌ای از این کار است و حدود ١٢ دستگاه اجرایی و مردمی در این نمایشگاه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: ٢٢ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد و این نمایشگاه به همت یکایک مسئولین استان کرمانشاه برپا شده است.

خیاط زنجانی تأکید کرد: کارگروه اجتماعی استانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری و امور نمایشگاه‌های استان کرمانشاه به راه‌اندازی این نمایشگاه کمک کردند.

وی ابراز کرد: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه (١٠ آبان ماه) برپا است و نوجوانان و خانواده‌هایشان می‌توانند از آن بازدید کنند.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد‌: بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از یک هزار و ٢٠٠ نوجوان از نمایشگاه بازدید می‌کنند امید است با دیدن این نمایشگاه لحظاتی سرشار از نشاط و امید به آینده در آن‌ها رقم بخورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار