استاندار کهگیلویه و بویراحمد : در ابتدای انجام طرح مطالعاتی سختی کار مشخص نبود، اما بعد از اینکه روند ساخت آغاز شد سختی کار خود را نشان داد و کار که با پیکور انجام شد با انفجار دنبال می‌شود .
کد خبر: ۱۱۳۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 04 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز شنبه ۱۳ آبان به حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور در بازدید از تونل‌های رفت و برگشت سی‌سخت گفت با احداث تونل‌ها و پل قوسی سی‌سخت به عنوان بزرگترین پل کشور گام بزرگی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان دنا و شهر سی‌سخت برداشته می‌شود.
  احمدزاده اظهار داشت با آغاز روند ساخت پل قوسی در سی‌سخت (پل شهید نجفی) مسیرجایگزین تعیین می‌شود تا در روند ساخت خللی ایجاد نشود.
وی عنوان کرد در ابتدای انجام طرح مطالعاتی سختی کارمشخص نبود، اما بعد از اینکه روند ساخت آغاز شد سختی کار خود را نشان داد و کار که باپیکور انجام شد با انفجار دنبال می‌شود.
 احمدزاده با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات زیست محیطی جابه‌جایی در مسیر پل‌ها صورت گرفت، گفت: برای اجرای برخی پروژه‌ها ممنوعیت‌های محیط زیستی وجود دارد.  
احمدزاده با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهر سی‌سخت خاطرنشان کرد با احداث تونل‌های رفت و برگشت سی‌سخت، فاصله شهر گردشگری سی‌سخت تا مرکز استان ۲۰ دقیقه کاهش می‌یابد.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور هم در این بازدید بر هرگونه همکاری و پیگیری برای تسریع در پیشرفت این پروژه در مرکر کشور اعلام آمادگی کرد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار