49 درصد از سهام آب و فاضلاب متعلق به شهرداری است اما حتی یک فیش هم به حساب شهرداری واریز نشده است
کد خبر: ۱۱۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 18 October 2015

 شهردار یاسوج در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات آب شرب شهری که در شورای شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: همواره مشکلاتی بین شرکت آب و فاضلاب و سازمان شهرداری وجود داشته که تاکنون به نکته مورد توجهی در زمینه رفع این مشکل نرسیده‌ایم.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدمحمدعلی جاوید،با اشاره به قرارداد بین سازمان شهرداری و آب و فاضلاب یاسوج، گفت: بر اساس قرارداد از ابتدای سال 94 قرار شد هر کجای شهر نیازمند ترمیم بود، بدون فوت وقت شرکت آب و فاضلاب این کار را انجام و ترمیم کند.

وی با انتقاد از این اقدام آب و فاضلاب اذعان کرد: متاسفانه سرعت عمل آب و فاضلاب در حل برخی مشکلات مانند رفع و ترمیم ترکیدگی لوله‌های آب کم بوده و مردم در حال آسیب دیدن هستند.

جاوید در مورد مطالبات شهرداری گفت: سازمان شهرداری کار حفاری و ترمیم را به آب و فاضلاب واگذار کرده و از این بابت هم هزینه بابت تخریب آسفالت از آب و فاضلاب نمی‌گیرد.

وی گفت: آب و فاضلاب تنها باید قبل از آغاز کار حفاری از شهرداری استعلام گرفته و بعد کار را انجام دهد که متاسفانه این کار را انجام نمی‌دهد.

این مسئول با اشاره به سهمی که سازمان شهرداری از سهام آب و فاضلاب دارد، بیان داشت: 49 درصد از سهام آب و فاضلاب متعلق به شهرداری است اما حتی یک فیش هم به حساب شهرداری واریز نشده است.

جاوید به شکستگی و ترکیدگی لوله‌های آب در سطح شهر اشاره و اضافه کرد: برخی مواقع شکستگی در خیابان‌های اصلی شهر اتفاق می‌افتد و به علت اینکه تعمیرات و رفع مشکل انجام نمی‌گیرد با شهرداری تماس گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: وجود چنین مشکلاتی علاوه بر ایجاد مشکل برای مردم، خرابی آسفالت و بدبینی نسبت به دستگاه‌های مربوطه را نیز ایجاد می‌کند.

جاوید عنوان کرد: با توجه به اینکه فصل حفاری نیز گذشته انتظار داریم بر توجه به احساس مسئولیت در این مورد افزوده شده و رفع مشکلات و ترمیم لوله‌ها در مواقع ترکیدگی آنها با سرعت عمل بیشتری انجام گیرد.

شهردار یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید جهت ارائه خدمات آب و برق افراد به شهرداری ارجاع داده شوند تا با توجه به مطالبات و شرایط ساختمان به آنها اجازه استفاده از خدمات داده شود.

جاوید در پایان ضمن تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر میان آب و فاضلاب با سازمان شهرداری، اذعان کرد: جهت افزایش کیفیت آب، رفع چاله‌های شهر، حفاری و خدمات شهری باید بین دستگاه‌های مربوطه همکاری بیشتری وجود داشته باشد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار