سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه از کشف و مسدود شدن ۸۰۴ کارت سوخت خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۶۱۳ کارت بنزین و ۱۹۱ کارت نفت‌گاز جهت مبارزه با عرضه خارج از شبکه، کشف و مسدود شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 14 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا پیمان بهرامی اظهار کرد: از ابتدای امسال و در راستای تشدید نظارت و کنترل بر مجاری عرضه سوخت که اقدام به عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی می‌کنند، این تعداد کارت سوخت کشف و جهت اعمال قانون در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر مجاری عرضه سوخت در قالب تیم‌های نظارتی و با همکاری ناجا و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود افزود: این اقدامات جهت جلوگیری از سواستفاده از کارت‌های سوخت و عرضه‌های خارج از شبکه انجام می‌شود.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه از ابتدای امسال هفت هزار و ۲۷۵ کارت هوشمند سوخت در استان رمزگشایی شده است، اظهار کرد: شهروندانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می‌توانند به یکی از مناطق ۶ گانه (مرکزی، کنگاور، سنقر، اسلام آبادغرب، قصرشیرین و پاوه) مراجعه و مراتب را پیگیری کنند.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار