طی نشستی با حضور مسئولین ستاد مردمی دیه استان و شورای شهر شهرستان تفت مبلغ 165 میلیون تومان جهت آزادی 3 زندانی غیر عمد اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 15 November 2023
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، این نشست با حضور ناصر دهقانی تفتی عضو شورای شهر تفت، ابراهیم احمدی دبیر برگزاری چهارمین جشنواره انار و عضو شورای شهر تفت، حجت الاسلام حسین فاتحی مسئول موسسه خیریه کوثر تفت، مهدی صفوی زاده هنرمند یزدی و یاور ستاد دیه استان ، خانواده مرحوم حسین منتظر ، محمد رضا مقنی زاده مسئول برگزاری جشنواره انار و سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان و به میزبانی این ستاد مردمی برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان ضمن تقدیر از اعضا شورای شهر تفت و هنرمندان به دلیل برگزاری جشن گلریزان در حاشیه چهارمین جشنواره انار تفت گفت: یکی از مهمترین رسالت های ستاد دیه استان ترویج فرهنگ کمک و انفاق و دستگیری از افرادی است که به صورت غیر عمد درگیر موضوع زندان شدند و استان یزد یکی از استان هایی است که به صورت ویژه به این موضوع میپردازد.
 
این مقام مسئول در ادامه گفت: ستاد مردمی دیه استان یزد به واسطه مردم نیکوکاری که دارد در تمام روزهای سال و در بسیاری از مناسبت ها اقدام به برگزاری گلریزان میکند و کمک مردم در تمام این جشن ها و مناسبات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشان از اعتماد بالای اهالی دارالعباده به ستاد مردمی دیه است.
 
در ادامه این آیین مبلغ 100 میلیون تومان از طرف مرضیه حاتم پور ، مرجان منتظر و حسین منتظر همسر و فرزندان مرحوم مسعود منتظر جهت شادی روح این مرحوم مبلغ 100 میلیون تومان به ستاد مرزدمی دیه استان اهدا گردید.
 
مبلغ 65 میلیون تومان نیز از سوی مرکز نیکوکاری کوثر تفت که در چهارمین جشنواره انار تفت جمع اوری شده بود را به ستاد دیه استان اهدا گردید.
 
در پایان این نشست با اهدای لوحی از مسئولین و نیکوکاران به واسطه برگزاری جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر به عمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار