استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود گذرگاه فرار در گردنه یاسوج_ دشت‌روم گفت: دو گذرگاه در این محور در حال احداث است.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶ 20 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در بازدید از گردنه یاسوج_ دشت‌روم افزود: گردنه یاسوج به سمت دشت‌روم در پلیس راه یاسوج دارای سرازیری و شیب تندی است.

وی اظهار کرد: به همین دلیل نیازمند حوضچه و گذرگاه فرار هستیم که ماشین‌های سنگین این محور در صورتی که دچار مشکل شوند و نتوانند خودروی خود را کنترل کنند در این حوضچه‌ها قرار بگیرند تا مشکلی ایجاد نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نبود حوضچه‌ها و گذرگاه فرار موجب شده که شاهد خسارات و تلفات زیادی باشیم، خاطرنشان کرد: دو گذرگاه فرار در محدوده پلیس راه یاسوج در حال احداث است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده از ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محل پلیس راه یاسوج خبر داد و بیان کرد: با موافقت وزارت راه تقاطع غیرهمسطح در پلیس راه یاسوج به سمت اصفهان احداث می‌شود تا ماشین‌های سنگین از کمربندی عبور کنند و نیاز نباشد وارد شهر شده و خطرساز باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار