با هدف بررسی مسائل آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان مارگون کارشناسان ارزیابی عملکرد از ۳۵مدرسه مستقل شهرستان مارگون بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 20 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان درجلسه جمع بندی بازدید ارزیابان استانی از مدارس شهرستان مارگون.
با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) الگوی خوبی برای بانوان مسلمان است.
حسنعلی عزت خواه، ضمن اشاره به سخن زیبای حضرت زینب س در حادثه کربلا: (ما رایت الا جمیلا) بر درس انتظار و همراهی با امام در مصائب و مشکلات تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در جمع بندی پایانی ارزیابان استانی از مدارس شهرستان مارگون گفت: ارزیابان قطب نمای مدیران جهت رفع و پیگیری مسائل آموزشی و پرورشی هستند.

عزت خواه، برقانون گرایی و رعایت عدالت در تصمیم گیری‌ها تاکید کرد وگفت: مردم شیفته عدالت هستندو هر زمان اقدام منصفانه و همراه باعدالت مسئولان را ببیند اعتماد آنان به کارآمدی نظام افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه عالم محضر خداست همه در برابر اعمال و رفتارمان مسئولیم گفت: ورود ارزیابان به مسایل پیدا ونهان و با نگاه همراهی و اصلاح در ارزیابی‌ها باعث رفع مشکلات احتمالی و اصلاح امور خواهد شد.
وی از ارزیابان خواست مسائل مربوط به سازماندهی، مسائل مالی، نقل و اتتقالات، کمبود تجهیزات گرمایشی و... را نیز در کنار دیگر مسائل آموزشی و پرورشی با دقت در ارزیابی‌ها مد نظر قرار دهند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه، هدف از این بازدید را بررسی نقاط ضعف و قوت و هم اندیشی جهت ارتقاء سطح آموزش مدارس و توانمند سازی مدیران عنوان کرد.
محمد دانشی نسب افزود: پس از بازدید ارزیابان استانی در جلسه جمع بندی بازخورد‌ها بررسی و توسط ارزیابان به صورت مکتوب در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت تا نسبت به برطرف کردن نقاط قابل بهبود اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار