معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: روستاییان برای ثبت نام تسهیلات ساخت مسکن روستایی در سامانه راهبر سریعا اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مهدی فخرایی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افزایش پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی خبر داد و اظهار داشت: امسال تسهیلات مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: این تسهیلات با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ضمانت سفته زنجیره‌ای سه نفره در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر با اولویت روستا‌ها پرداخت می‌شود.

فخرایی با بیان اینکه با افزایش سهمیه پرداخت تسهیلات روستایی در کشور، سهمیه استان بوشهر هم نسبت به سال گذشته به پنج هزار و ۱۰۰ واحد افزایش یافته است، ادامه داد: منتظر ابلاغ مصوبه هیات وزیران در این خصوص به بانک مرکزی و سپس بانک‌های عامل و ستاد‌های استانی هستیم.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر این آمادگی را دارد به محض ابلاغ این مصوبه نسبت به معرفی افراد متقاضی به بانک‌های عامل اقدام کند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این طرح با همکاری دهیاری‌ها اجرا می‌شود، گفت: روستاییان سریعا نسبت به تشکیل پرونده و ثبت نام در سامانه راهبر اقدام کنند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی طرح‌های ساخت مسکن روستایی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: اعتبارات ساخت مسکن روستایی سال گذشته در استان بوشهر سه هزار و ۹۸۸ سهمیه بوده که ۹۹ درصد آن معادل سه هزار و ۹۳۴ فقره جذب شد که از این لحاظ در کشور رتبه برتر را کسب کردیم.

فخرایی یادآور شد: سالانه در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی این تسهیلات پرداخت می‌شود که در کنار آن براساس تفاهم نامه همکاری بنیاد مسکن با نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی به مددجویان نهاد‌ها کمک‌های بلاعوض نیز پرداخت می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار