رئیس شورای اسلامی فلسطین گفت: مقاومت همواره در حال دفاع از مردم فلسطین است و در برابر اسرائیل محکم ایستاده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 29 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، شیخ نمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی غزه مظلوم مقتدر در عسلویه، اظهار کرد: بنده از تک تک افرادی که در جمهوری اسلامی از فلسطین حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در جنگ با اسرائیل و جبهه‌های مقاومت دوش با دوش شهید سلیمانی بودم، افزود: برادران و خواهران برای من افتخار است در خدمت شما باشم و درود می‌فرستم بر تمامی کسانی که پرچم اسلام را برای پیروزی فلسطین بالا می‌برند.

رئیس شورای اسلامی فلسطین ادامه داد: اسلام انسان را عزیز می‌گرداند و به خدا قسم اگر مسلمانان جمع شوند می‌توانند تاریخ را تغییر بدهند.

شیخ زغموت با درود بر رسول خدا و امیر المومنین (ع)، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم که ما را در راه مستقیم قرار دهد و همان گونه که دوش به دوش شهید سلیمانی در جنوب لبنان و شمال فلسطین بودم و شهادت نصیب ایشان شد، شهادت را نصیب بنده کند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) برای گرامیداشت قدس، روزی را تعیین کرد و گفت اگر نمی‌توانید به حضور فلسطینیان بشتابید با صحبت و اموارتان به فلسطین کمک کنید.

رئیس شورای اسلامی فلسطین با بیان اینکه امام خامنه‌ای مدافع اصلی و حامی ما مردم فلسطین برای پیروزی است، گفت: بنده امروز به عنوان برادرتان، نه به عنوان سخنران حضور پیدا کرده‌ام.

شیخ زغموت افزود: تک‌تک شما بزرگواران به یاری مردم مظلوم فلسطین شتافتید و مقام معظم رهبری نیز همیشه پشتوانه ما بودند.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای سرور تمام مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: بنده از فلسطین و از جنوب لبنان آمده‌ام تا به شما خبر بدهم که مقاومت همواره در حال دفاع از مردم فلسطین است و در برابر اسرائیل محکم ایستاده است.

رئیس شورای اسلامی فلسطین گفت: رژیم اشغالگر در واقع باقی مانده سگ‌ها و خوک‌ها است. رسول خدا در مورد صهیونیسم فرمودند این‌ها باقی مانده سگ‌ها و خوک‌ها هستند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار