کد خبر: ۱۱۴۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 02 December 2023

بهداشت و درمان لنده در واکنش به خبر منشتر شده با عنوان فقر مطلق در بهداشت و درمان لنده و گلایه از نماینده مجلس و فرماندار که محتوای آن خروجی و برگرفته از اظهارات شهروندان در بستر گروه های عمومی فضای مجازی بود جوابیه ای صادر کرد.

در جوابیه به خبر مذکور آورده شده است؛

"فاز اول پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی و درحال احداث لنده علی رغم همه محدودیت های مالی با همت دولت مردمی و با پيگيري های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان، در راس فرماندار شهرستان به اتمام رسیده و فاز دوم شامل دیوارچینی، نماکاری، نازک کاری و تاسیسات داخلی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال در حال اجرا بوده و بنابر اظهارات کارشناسان وزارتی و مشاور عالی دفتر فنی دانشگاه سرعت پیشرفت پروژه زودتر از جدول زمانی احداث پروژه بوده،به طریقی که در بازدید اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مشاورین و کارشناسان دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی، پیمانکار و عوامل اجرایی پروژه مورد تشویق قرارگرفتند و از لحاظ میزان پیشرفت پروژه، نسبت به سایر پروژه های مشابه در استان سرعت بالاتری دارد.

کلیه خدمات سطح یک دندانپزشکی شامل پرکردن،کشیدن،آمالگام و کامپوزیت و فیشورسیلانت؛ با تعرفه دولتی در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی لنده به شهروندان و مراجعین ارائه می گردد و در این خصوص،هیچگونه مشکلی نیست.

متخصص رادیولوژیییت (سونوگرافی) براساس رایزنی های صورت گرفته با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی؛ از اواسط آذرماه بصورت هفته ای حداقل یک روز صبح و عصر در کلینیک تخصصی شهید رضایی مستقر و به بیماران ارائه خدمت می کند، در ماه‌های گذشته ماهیانه حداقل ۲ بار در شهرستان حضور و به مردم ارائه خدمت نمودند، مضافا جهت استحضار شهروندان؛ با توجه به جمعیت شهرستان و قواعد توزیع متخصصان، متخصص تمام وقت به شهرستان اختصاص داده نمی شود و به صورت پاره وقت است.

کلینیک بخش خصوصی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با طی مراحل قانونی با عقد قرارداد استیجاری با دانشگاه؛ جهت رفاه حال شهروندان در محل کلینیک تخصصی سابق مستقر و در حال ارائه خدمت به همشهریان است.

در خصوص تعطیلی رادیولوژی، تجهیزات مصرفی مورد نیاز دستگاه آنالوگ رادیولوژی وارداتی و کمیاب می باشد، اخیرا یک شرکت جهت تهیه مواد مصرفی درحد نیاز همکاری کرده است که بزودی فعال میشود.
و خبر خوب اینکه رایزنی های لازم جهت بروز رسانی و پیشرفته کردن دستگاه یعنی CR کردن دستگاه آنالوگ فعلی رادیولوژی انجام خواهد شد که نیاز دستگاه به تهیه مواد مصرفی مثل فیلم و مواد ثبوت و ظهور نخواهد داشت و بر روی سی دی چاپ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار