ادک همواره از محله های فقیر نشین شهرستان گچساران محسوب می شود و این فقر از نظر امکانات رفاهی بیداد می کند به طوری که ساکنین این محله از روی اجبار در این محله سکونت دارند با تمام این مشکلات این رو زوزها با مشکل جدیدی روبرو هستند
کد خبر: ۱۱۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 19 October 2015

رادک همواره از محله های فقیر نشین شهرستان گچساران محسوب می شود و این فقر از نظر امکانات رفاهی بیداد می کند به طوری که ساکنین این محله از روی اجبار در این محله سکونت دارند با تمام این مشکلات این رو زوزها با مشکل جدیدی روبرو هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،وضعیت کانال های فاضلاب محله رادک بسیار وخیم می باشد در ساعات بعد از ظهر به دلیل حمله پشه ها و بوی نامطبوع ساکنین اطراف این کانال ها در خانه های خود حبس می شوند.

شهرداری برای بهبود این وضعیت اقدام به جمع آوری لجن ها و زباله ها از این کانال کرده ولی به دلایل نامشخصی ابن زباله ها را بعد از جمع آوری در کنار کانال رها کرده و مشکل را دو چندان کرده است.

ساکنین محله رادک دل پری از شهرداری دارند و مدعی هستن علیرغم پیگیری زیاد ساکنین هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نمی شود و گویا سلامتی این افراد برای شهرداری اهمیتی ندارد.

متاسفانه هر روز تعداد زیادی از کودکان در کنار این زباله ها مشغول بازی هستند که امکان بیماری کودکان وجود دارد و در صورت بروز این اتفاق شهرداری باید پاسخگو باشد.

لازم به ذکر است ساکنین محله رادک با ساکنین محله های دیگر هیچ فرقی ندارند و خدمات رسانی به همه منطقه ها باید یکسان باشد.

شاید بتوان با هزینه ایجاد چندتا سرعت گیر جدید این مشکل را حل کرد حال شهرداری باید تصمیم بگیرد ساخت سرعت گیر جدید مهم تر است یا جمع آوری این زباله ها و درست کردن این مشکل؟

IMG_1830

 IMG_1822

 IMG_1817

 IMG_1815 

 IMG_1805

 IMG_1802

 IMG_1801

منبع خبر:کبنا نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار