کد خبر: ۱۱۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 25 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، عزیززاده گرجی، فرماندار بابل؛ مدتی قبل که برای ملاقات با احمد وحیدی، وزیر کشور به تهران سفر کرده است در یک نشست خصوصی رفع مشکل زباله بابل را اولویت مهم این شهرستان ذکر کرد و خواستار حمایت وزیر کشور برای رفع مشکل این سایت شد.

در سفر چند روز اخیر، وزیر کشور با درخواست و پیگیری استاندار مازندران و فرماندار بابل، مهدی سلیمی، رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور نیز به همراه وزیر وارد شهرستان بابل می شود تا در یک نشست دوساعته بعد از نیمه شب با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار ویژه بابل، سرپرست معاونت عمرانی استاندار، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر و شهردار بابل، مسائل و مشکلات انجیل سی مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

وزیر کشور در جریان اطلاعات کامل سایت انجیل سی بوده چرا که اطلاعات سایت بارها توسط مسئولان شهرستان و استان در اختیار وی قرار گرفت.

در نشست دوساعته شب چهارشنبه 29 آذر ماه در فرمانداری بابل با امضای صورتجلسه ای مقرر می شود تا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 500 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سایت انجیل سی به شهرداری بابل اختصاص دهد و شهرداری بابل نیز متعهد شد؛ 500 میلیارد ریال اعتبار دیگر رفع مشکل این سایت را تامین کند.

موافقت جهت افزایش کمپوست و تعیین تکلیف مناقصه تصفیه خانه شیرابه ظرف مدت 10 روز از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

با دستور و تماس تلفنی وزیر کشور، کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صبح پنج شنبه عازم انجیل سی بابل شدند تا به صورت عملی پس از بررسی موانع و مشکلات این سایت نسبت به رفع آن اقدام شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار