معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار : در یازده ماه اخیر به اندازه یازده سال در سد سرپری کار شد و پیشرفت فیزیکی پروژه از ۲۴ درصد به بالای ۵۰درصد رسید.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷ 27 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد روستا به همراه مدیران‌مربوطه از سد سرپری و کوهبرد واقع در شهرستان کهگیلویه بازدید ودر جریان روند اجرای پروژه از نزدیک قرار گرفت.
روستا ضمن تاکید برتسریع در تکمیل سد‌های سرپری و کوهبرد و شبکه انتقال پایین دست آن‌ها به عنوان دو تا پروژه زیرساخت کهگیلویه بیان کرد: در یازده ماه اخیر به اندازه یازده سال در سد سرپری کار شده و پیشرفت فیزیکی پروژه از ۲۴ درصد به بالای ۵۰درصد رسید.

مقایسه یازده ماهه سرپری با یازده سال گذشته

علی محمد روستا در بازدید فنی از سد سرپری، نشست تخصصی با مدیران و عوامل اجرایی سد برگزار و مسایل فنی و اجرایی و مشکلات پیش رو رو در اجرای سد را بررسی و تمهیدات و تصمیمات لازم نیز گرفته شد.
معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار موضوع مطالعه و اخذ مجوزات شبکه انتقال پایین دست سد سرپری و کوهبرد را خواستار شد .

مقایسه یازده ماهه سرپری با یازده سال گذشته

روستا بیان کرد ::سد سرپری با هدف تامین آب اراضی کشاورزی به میزان ۴۵۰ هکتار، بهبود اکوسیستم منطقه و نیز ایجاد قطب گردشگری در مجاورت شهر دهدشت در سال ۹۰ کلنگ زنی گردید. پیشرفت فیزیکی از سال ۹۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۲۳ درصد بوده از دی ماه ۱۴۰۱ تاکنون به ۵۰/۵ رسیده است.
وی ادامه داد : در طول ۱۱ سال ۶ میلیارد تومان اعتبار دریافت شده بود و امسال بیش از ۳۵ میلیارد تومان تخصیص اخذ گردیده که این طرح در متمم سفر اول ریاست جمهوری قرار گرفت.
علی محمد روستا همچنین بیان کرد : که با پیشرفت سد و روند کنونی و پیگیری‌های صورت گرفته طبق برنامه زمان بندی در نیمه سال بعد این سد آبگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار