مدیر امور دام استان بوشهر از آغاز بروزرسانی آمار جمعیت دامی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 01 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حمیدرضا جهان‌بخش مدیر امور دام استان بوشهر اظهار داشت: باتوجه به اهمیت آمار واقعی دام موجود در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر، جهت برنامه‌ریزی و تصمیمات لازم در زمینه‌های بهره‌وری و تولید، اصلاح نژاد و خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش دام نسبت به پتانسل موجود در مناطق مختلف، مرکز اصلاح نژاد دام کشور زیرمجموعه " آمار جمعیت دام" در سامانه اصلاح نژاد دام ایجاده کرده و در این راستا این مدیریت نسبت به بروزرسانی آمار و ثبت داده‌ها در سامانه مذکور اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این آمار بایستی به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی و در سامانه ثبت شود، در راستای تحقق اهداف مورد نظر انتظار می‌رود کارشناسان امور دام مدیریت جهادکشاوری شهرستان‌ها در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جهان‌بخش ابراز داشت: خدمات شترداری در استان بوشهر باتوجه به اعتبارات تخصیص یافته در قالب طرح بهبود افزایش تولیدات دام و طیور و توسعه خدمات دامپروری در سال ۱۴۰۱، در راستای اجرای پروژه خدمات شترداری مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیون ریال برای ساخت چهار باب آبشخور در شهرستان‌های بوشهر، دشتی، دیر و دشتستان تخصیص اعتبار داده شد.

مدیر امور دام استان بوشهر گفت: هدف از اجرای این پروژه، افزایش تولید گوشت قرمز، تأمین و بهبود کیفیت آب مصرفی در صنعت پرورش شتر استان است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار