مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید علی عرب با هدف تعمیرات سرمایشی و گرمایشی در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 11 January 2024
اجرای طرح شهید عرب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: قرارگاه عدالت تربیتی با هدف استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های عضو در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در طرح شهید عرب در فاز اول تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی و سر مایشی۶۵ مدرسه در استان انجام می‌گیرد گفت: انتظار می‌رود با توجه به گستردگی و پراکندگی مدارس آموزش و پرورش دستگاه‌های عضو از ظرفیت‌های موجود خویش برای رفع مشکلات گرمایشی مدارس استفاده کنند
محمد رضا عامریان مسئول اجرا و پیگیری طرح شهید عرب در وزارت آموزش وپرورش در وبینار با این جلسه گفت: ساز مان نوسازی و تجهیزمدارس پس ازاعلام قرار گا ه جهادی وعدالت‌تر بیتی می‌بایست لوازم و قطعات مورد نیازبرای تعمیرات رابه مدارس هدف تحویل نماید. مدارس نیز با کمک گروه‌های جهادی تخصصی وخیرین و اولیاء مربیان نسبت به تعویض ونگهداری از تجهیزات اقدام نمایند.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز در این جلسه گفت: در طرح شهید عرب با همکاری دستگاه‌های عضو مدارسی که نیاز به تعمیرو بهسازی سیستم گرمایشی و سر مایشی دارند شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام خواهد شد.
ابراهیم رستار افزود: هدف طرح بهینه سازی وتعمیرات لوازم گر مایشی و سر مایشی معیوب در مدارس وباز گشت مجدد آن‌ها به چرخه فعالیت و همچنین ترویج وتعمیق فرهنگ و روحیه تعامل، همکاری، مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش وحر کت‌های جهادی در میان دانش آموزان وهمکا ران می‌باشد.
در این جلسه که به منظوربرنا مه ریزی بهتر، دقیق‌تر و طراحی برنا مه‌های عدالت محور برگزار شد در مرحله اول ۵ منطقه کم برخوردار دیشموک، لوداب. پیچاپ باشت، عشایر، مارگون و مناطق حاشیه‌ای شهر یاسوج جهت اجرای این طرح معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار