با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 01 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید سازه‌های فلزی و ماشین‌سازی صبح امروز با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این مراسم، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ شرکت در این منطقه وجود دارد که زمینه اشتغال هزار و ۳۵۵ نفر را فراهم کرده و با تکمیل شرکت‌های در حال ساخت هزار و ۲۰۰ نفر دیگر مشغول به کار خواهند شد.

احمد دشتی‌زاده بیان کرد: در دولت سیزدهم ۳۵ جواز تأسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صادر شده که پیش بینی سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با تشریح پرونده‌های حقوقی برای مقابله با زمین‌خواری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، گفت: با حمایت استاندار بوشهر و رئیس کل دادگستری استان اقدامات خوبی در ۲ پرونده بزرگ این منطقه در راستای مبارزه با فساد صورت گرفته است.

مدیر شرکت کاربران آریا لیان تارا نیز در این مراسم اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر ربع و سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عبدالحمید یگانه با اشاره به اشتغال ۴۰ نفر در این طرح بیان کرد: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن را دارد. این شرکت ماشین‌هایی را تولید می‌کند که به خاطر تحریم امکان واردات آن را نداریم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار