فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ویژگی دیگر انقلاب اسلامی مردم‌‌ بودن آن است و همین موضوع رمز موفقیت و تداوم انقلاب به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 04 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر امروز در ویژه‌برنامه جشن انقلاب در اداره کل استاندارد کردستان اظهار داشت: برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی انجام شد تا ملت ایران بعد از قرن‌ها از زیر یوغ رژیم پهلوی خارج شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم ایران است و هیچ قوم، حزب و مجموعه‌ای حق مصادره آن را ندارد.

وی با بیان اینکه در هر جای کشور پرچمی از مبارزی و پیشمرگی برای اقتدار انقلاب اسلامی بلند است شاکله انقلاب اسلامی با همه انقلاب ها متفاوت است.

سردار گشتاسبی افزود: همه انقلاب‌ها در طول تاریخ به غرب و شرق وابستگی داشته‌اند و بعد از مدتی به انحراف کشیده شده‌اند اما انقلاب اسلامی همچنان بعد از چهل و پنج سال با اقتدار سرپا است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: اگر امروز صحبت از موفقیت‌های انقلاب اسلامی است، دلیل آن حمایت یک جریان قوی و محکم و ریشه‌دار از آن است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما یک جریان فرهنگی را در عالم رقم زد و ماهیت آن یک هویت فرهنگی است و به دنبال امیدآفرینی و دگرگونی است.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: با مطالعه تاریخ اسلام می‌توان دریافت که هیچ انقلابی وجود ندارد که با ماهیت اسلام شکل گرفته باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه اولین هویت انقلاب براساس اسلام ناب شکل گرفته است، گفت: امام راحل با اخلاص و توکل به خدا و همراهی ملت و صداقت امام این انقلاب را به پیروزی رساند. 

وی در ادامه با بیان اینکه تبلیغ و تثبیت اسلام ویژگی مهم انقلاب اسلامی است، گفت: مخالفت همیشگی دشمن با انقلاب اسلامی به دلیل در تضاد بودن با جریان استکبار است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: ویژگی دیگر انقلاب اسلامی مردم‌‌ بودن آن است و همین موضوع رمز موفقیت و تداوم انقلاب به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: دشمن امروز به دنبال تحریک اقوام است و می‌خواهد بین اقوام تضاد و اختلاف ایجاد کند اما اتحاد و انسجام ویژگی بارز دیگر این انقلاب اسلامی است. 

مدیرکل استاندارد کردستان نیز در این نشست گفت: امنیت پایدار کشور ما  همواره مدیون مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه است.

محرم وزیری عنوان کرد: باید در پیشبرد اهداف نظام اسلامی همه ما همراه باشیم و برای عزت و سربلندی آن بکوشیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار