آیین معارفه سرپرست جدید توسعه حل اختلاف استان بوشهر با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و رئیس حفاظت و اطلاعات کل دادگستری استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 20 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مهرانگیز، در جمع قضات، اعضا و کارکنان مجتمع مرکزی توسعه حل اختلاف استان بوشهر، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات مجموعه شورا‌های حل اختلاف استان گفت: صلح و سازش در جامعه اهمیت بسیار بالایی دارد که در این راستا می‌طلبد کارکنان این مجموعه تلاش بیشتری را بکار گیرند تا موجبات افزایش صلح و سازش در پرونده‌ها در استان را فراهم آورند.

وی در ادامه خدمت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و گفت: می‌بایست کلیه همکاران قضایی و اداری موضوع تکریم ارباب رجوع را مهم دانسته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهرانگیز با تاکید بر گسترش فرهنگ صلح و سازش و تلاش بیشتر برای برقرای مصالحه و حل و فصل اختلافات بین طرفین پرونده‌ها، افزود: در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی کاهش جمعیت کیفری می‌توان از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در شورا‌های حل اختلاف، نهاد‌ها و معتمدان استفاده کرد تا اینگونه پرونده‌ها به سرانجام رسند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کلیه واحد‌های شورای حل اختلاف بوشهر بازدید کرد و با همکاران از نزدیک دیدار و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد استماع قرار داد و در همین راستا، روند کار و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها در شعب را مورد بررسی قرار داد و توصیه‌های لازم جهت ارتقاء رسیدگی‌ها و افزایش مصالحه ارائه کردند.

در این آیین عیسی نوشاد به عنوان سرپرست توسعه حل اختلاف استان بوشهر معرفی شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار