همزمان با ایام میلاد سراسر نور حضرت صاحب الزمان (عج) و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان ۱۲ نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 27 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علی عباس فلاحتی مطلق مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت‌های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می‌برند که نیازمند کمک و مساعدت‌های مالی هستند.

وی گفت: با همکاری مدیریت زندان‌ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبت‌های مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان‌ها آزاد کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: همزمان با ایام میلاد سراسر نور مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان ۱۲ نفر از زندانیان با بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

فلاحتی در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

فلاحتی مطلق در ادامه بیان کرد: امیدواریم در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده‌ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می‌برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار