امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران باوجود تمام هجمه‌های دشمنان با تمام وجود به میدان انتخابات آمدند و زهر تلخ شکست دیگری را به دشمنان چشاندند و آنها را مایوس و ناامید کردند.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 08 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج،با بیان اینکه مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات مسئولیت نمایندگان را سنگین‌تر کرد اظهار کرد:مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات پیام همراهی و پشتیبانی محکم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که موجب ناامیدی دشمنان شد.

وی افزود:مردم نجیب کردستان هم با حضور دشمن‌شکن خود در صحنه انتخابات به مردم در داخل و خارج از کشور پیام‌های زیادی دادند.

امام جمعه سنندج، بیان کرد: حضور حماسی مردم در صحنه نشان داد که همواره در انجام مسئولیت خود هرگز کم نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: به تمام نمایندگان خبرگان رهبری و نمایندگان مردم در مجلس تبریک می‌گویم و امیدواریم بتوانیم با انجام وظایف و وعده‌هایی که به مردم داده‌اند امانت‌دار واقعی باشیم و قدر این اعتماد را بدانیم.

امام جمعه سنندج اضافه کرد:به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امیدوارم بتوانم با خدمت به مردم و تلاش در مسیر پاسخگویی به مطالبات آنها قدردان اعتمادی که بار دیگر به بنده شد، باشم.

وی در ادامه از تمام دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات هم تقدیر کرد و گفت: امروز چهار نفر از علمای اهل سنت در جمع نمایندگان مردم در خبرگان رهبری حضور دارند و این نشان از نگاه ویژه نظام به اهل سنت است.

امام جمعه سنندج از ماه رمضان نیز به عنوان ماه رحمت و مهربانی نام برد و گفت: بزرگترین شب برای عبادت در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

ماموستا رستمی در ادامه به جایگاه شهدا هم گریزی زد و عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم خطاب به بشریت می فرماید هرگز به شهید لقب مرده ندهید شهدا همواره زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار