با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور بانوان مطرح شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع بانوان شاغل در این سازمان از اختصاص وام ازدواج برای مجرد‌ها به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 11 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، سید علی معتمدی‌پور، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری و مشاور وزیر در امور بانوان و سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری،   زنان این استان را شیرزن توصیف کرد و افزود: زنان در این استان پا به پای مردان در همه فعالیت‌ها نقش موثری دارند و این فعالیت‌های اجتماعی در حالی است که بنیان خانواده در استان ما از محکم‌ترین بنیان‌های خانواده در کشور است.

معتمدی‌پور، نقش زنان در بدنه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را نیز نقشی پررنگ و غیرقابل اغماض خواند و گفت: نگاه مدیریتی حاکم در این سازمان توجه جدی به جایگاه زنان است تا جایی که نخستین حکم انتصاب بنده در این سازمان، متعلق به زنان شاغل بوده و بعد از آن نیز چندین انتصاب در رده‌های بالای مدیریتی از میان زنان بوده است.

وی تصریح کرد: زنان کهگیلویه و بویراحمدی روزی در پشت جبهه‌ها در دفاع مقدس برای رزمندگان اسلام نان می‌پختند و حمایت می‌کردند و اکنون نیز در سنگر تامین امنیت غذایی در بخش کشاورزی و در جامعه زنان عشایری و روستایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان و بعد از شنیدن دغدغه‌های بانوان شاغل در خبری خوش از تخصیص ۴۹ فقره تسهیلات ازدواج برای ۴۹ خانم مجرد شاغل در این سازمان خبر داد که با استقبال آن‌ها مواجه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار