رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان گچساران بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت:
کد خبر: ۱۱۵۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ 23 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ولی موسوی در این بازدید با شماری از مهمانان فرهنگی در مدارس این شهرستان در مورد نحوه ارائه خدمات و میزان رضایت آن‌ها گفتگو کرد.

وی ضمن تقدیر وتشکر از مجموعه عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش وپرورش گچساران گفت: تکریم مسافران و خانواده‌های فرهنگی سراسر کشور و میهمانان نوروزی که در تعطیلات عید نوروز به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند از اولویت‌های کاری آموزش وپرورش است.

موسوی، خدمات رسانی مطلوب به مهمانان نوروزی و اخلاق مداری در تعامل با فرهنگیان و خانواد‌های آن‌ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار اطلاع رسانی مناسب در سطح شهر با هماهنگی شهرداری گچساران و برپایی میز افطار جهت پذیرایی از مسافران روزه داری شد که بعد از اذان سفر می‌کنند.

تکریم مسافران از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران نیز در جریان این بازدید گفت : ستاد اسکان میهمانان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گچساران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
انوشیروان قیطاسی با بیان اینکه ۲۸ مدرسه در قالب ۲۸۰ اتاق برای مسافران نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است گفت: تا کنون بیش از ۷۱۰. نفر در قالب ۱۴۱خانوار از خدمات اسکان فرهنگیان استفاده نموده اند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران از طبیعت زیبا و جاذبه‌های خوب گردشگری برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به حجم مسافرین نوروزی، آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا میزبان خوبی برای فرهنگیانی و سایر گردشگران نوروزی باشد و خاطره‌ای خوش از سفر به این شهرستان در ذهن آنان به یادگار بماند.
قیطاسی، جلب رضایت حداکثری و کیفیت‌بخشی اسکان مسافران را از اولویت‌های کاری آموزش وپرورش در ایام نوروز عنوان و بیان کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به مسافرین و میهمانان نوروزی، با مدیران مدارس هماهنگی‌های لازم جهت رفع نواقصات و کمبود‌های احتمالی مدارس محل اسکان، به‌عمل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار