کد خبر: ۱۱۶۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ 18 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس، سرآغاز همه قدرت‌هاست، گفت:

در حمله به رژیم صهیونیستی اینکه توانستیم که از سد امنیتی و گنبد آهنین که سه لایه پدافندی دارد بگذریم و آن را تبدیل به آبکش حلبی کنیم مهم است چرا که ابهت رژیم اشغالگر صهیونیستی را زیر سوال برد.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای روحانی مازندران با محوریت آیت‌الله شهید عبدالکریم هاشمی‌نژاد، ضمن گرامیداشت و تبریک توفیق رزمندگان جبهه مقاومت در وعده صادق با شکستن ابهت رژیم پوشالی صهیونیستی و آمریکا، اظهار کرد: شیاطین بیش و پیش از اینکه با زور و قدرتشان سلطه داشته باشند با ابهت و ایجاد رعب و وحشت در دل‌ها سلطه پیدا می‌کنند و اگر ابهتشان شکسته شود در معرض زوال قرار می‌گيرد.

وی با بیان اینکه کسی جرات نداشت به آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی چپ نگاه کند، یادآور شد: بعد از حمله به فلسطین چند کشور عربی مدتی با اینها جنگیدند و عقب نشینی کردند کسی جرات نداشت به اسرائیل و پایگاه‌هایش، استعمارگران ۳۰۰ساله تعرضی داشته باشند ولی ایران اسلامی ابهت اینها را شکست، کشتی دریاداران انگلیس را ذلیلانه به اسارت گرفت، کشتی نیروهای دریایی امریکا را نیز همچنین و آنان ذلیلانه گریه کردند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: با زدن پایگاه عین الاسد و پایگاه‌های درون خاک اسرائیل، مردم فهمیدند که اینها یک ابهت پوشالی کاذب دارند وگرنه کسی نیستند، به گفته سید جمال الدین اسدآبادی امروز آنها با ترس ملت را تسخیر می‌کنند، اینکه ما نشان دادیم که از نظر فناوری، مهارتی و علم چقدر مهارت داریم که توانستیم که از سد امنیتی و گنبد آهنین یا فلاخن داوود که سه لایه پدافندی دارد بگذریم و تبدیل به آبکش حلبی کنیم مهم است، اینکه ابهتشان زیرسوال رفت و ترس مردم دیگر ریخته است و نمی‌توانند آنچنان که باید حکومت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: یمن بیش از ۸۰کشتی اینها را زده، حزب الله لبنان مرتب در حال موشک‌بارانشان است، دولت‌ها تماشاچی هستند و همین چند گروه مقاومت پدر اسرائیل را درآوردند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سرآغاز همه قدرت‌ها، دفاع مقدس است، گفت: این زمینه‌ای شده که ما به سمت قوی شدن برویم و همین شهدای روحانی و ۲۳۰هزار شهید خیلی به گردن ما حق دارند امروز اگر ایمان قوی داریم به برکت همان ایمان‌های قوی است.

امام جمعه ساری تاکید کرد: کمترین حق همین است یک مراسمی برگزار کرده اینها را معرفی و خاطراتشان را جمع‌آوری کنیم همچون کتاب قبلی که درباره شهدای روحانیت نوشته شده است.

این مسئول با اشاره به یاد شهید خطابه و منبر شهید هاشمی نژاد و به تعبیر مقام معظم رهبری جوانمرد شهید که شخصیتش ناشناخته است، افزود: چرا که یک شخصیت بین استانی است، اما ما باید فرض کنیم که جای دیگری برای این شهید کار نکرده و مشهد و خراسان هم اینطور فکر کند و هر دو کار کنیم.

وی اعلام کرد: امروزه انقلابی بودن خیلی هنر و مهم نیست در گذشته سخت بوده و شکنجه، ترس، دلهره و اضطراب وجود داشت، الان انقلابی ماندن مهم است که متاسفانه عده‌ای نتوانستند انقلابی بمانند.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: امیدواریم در روز شهادت امام صادق (ع) در زمان مشخص این یادواره برگزار شود و اطلاع‌رسانی خوبی هم صورت بگیرد، برگزاری مراسم دسته‌روی نیز زینت‌بخش این برنامه خواهد بود.

این مسئول در پایان سالروز تخریب قبور و بارگاه‌های ائمه بقیع را تسلیت گفت و بیان کرد: ان‌شالله بچه‌های مقاومت آنقدر قوی شوند که بتوانند در کشورهای منطقه ریشه وهابیت، داعشی‌ها، بهایی‌ها، تکفیری‌ها و دیگر استعمارگران را بخشکانند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار