دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دیدار که به منظور امضا تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان صمت استان صورت گرفت، با حضور دیدار بر لزوم همکاری هر چه بیشتر میان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد
کد خبر: ۱۱۶۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴ 19 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مردم مازندران صبح امروز پنجشنبه 30 فروردین ماه با تشکیل زنجیره انسانی در 14 نقطه از سواحل دریای خزر، حمایت خود را از عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند

 

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : در سال ۱۴۰۲  آمار تلفات سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در استان جان ۹۱ را گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰درصد افزایش داشت.

 

حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه افزود : اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست ، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولین در این مسئله است .

 

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۵ میلیارد تومان کمک‌ معیشت به ۳۵۰۰ خانوار معیشت‌بگیر تحت حمایت نکا پرداخت ‌شده است.


مردم مازندران امروز با تشکیل زنجیره انسانی در سواحل دریا، از عملیات بزرگ موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

هوای استان مازندران تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با افزایش دما همراه خواهد بود.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران دریاره گرمای هوا و احتمال آتش سوزی جنگل‌ها هشدار داد.

استاندار مازندران، مهارت آموزی در دانشگاه‌های مازندران را ضروری‌ترین نیاز‌های امروز استان برای حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و گفت: مدیریت هوشمند در آموزش عالی نیاز اساسی کشور و مازندران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری با اعتبار پنج میلیارد ریال در اراضی زراعی در این شهرستان خبر داد

مدیر جهاد کشاورزی جویبار از افزایش ۳۰درصدی سطح زیرکشت توت فرنگی در این شهرستان خبر داد

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۷ طرح تصفیه فاضلاب در استان مازندران برای امسال خبر داد.

رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با گذشت اولیای دم، در بخش کجور خبر داد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در جمع کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا گفت: سپاه پاسداران با تمام توان و ظرفیت خود برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم در وسط میدان است

سازمان غذا و دارو درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی و تشدید بیماری و تهدید حیات هشدار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران خبر داد و گفت: در این نقشه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی دیده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در سال گذشته ۱۳۷ نفر (۱۳۵ مرد و ۲ زن) بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر افزایش نقش تعاونی ها در اقتصاد،گفت: تعاونی‌ها نباید فرمالیته و سوری باشند، و کسانی که جهاد اقتصادی انجام می‌دهند نباید لنگ تسهیلات بمانند

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اجرای طرح نور توسط نیرو‌های پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه یک مطالبه عمومی است

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی، وقوع سرقت در استان ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در حاشیه افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بابل از ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی در استان خبر داد.

نخستین نشاء برنج در استان مازندران، امروز در شالیزار‌های شهرستان آمل انجام می‌شود.

بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور ۶ مدال رنگارنگ کسب کردند.

در ۲۰ هزار هکتار از مزارع گندم شهرستان بهشهر با بیماری‌های این محصول مبارزه شد.

محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

برخورد دستگاه قضایی مازندران با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود

سپیده بابایی بانوی قهرمان مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد‌

اولین پایلوت ملی طرح جامع زیرساخت اراضی کشاورزی طی دو هفته آینده در روستای نوایی محله فریدونکنار آماده افتتاح و بهره برداری است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار