تکمیل و آبرسانی به دشت‌های استان، ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ از جمله آبرسانی دهدشت غربی، دشت ماهور باشت، مختار یاسوج، شمس آباد چرام، آبلش لنده و آبرسانی به چاه تلخ دغوری باشت از دیگر پروژه های در دست اجرا در این حوزه هستند
کد خبر: ۱۱۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 28 October 2015
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهبود و قابلیت پروازی فرودگاه یاسوج جهت پرواز هواپیمای متوسط با افزایش باند فرودگاه و کمک به ایجاد زیرساخت‌های پروازی فرودگاه دوگنبدان دو پروژه است که زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی استان را ارتقا می‌دهد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سید موسی خادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: بهبود و قابلیت پروازی فرودگاه یاسوج جهت پرواز هواپیمای متوسط با افزایش و طویل شدن باند فرودگاه و کمک به ایجاد زیرساخت‌های پروازی فرودگاه دوگنبدان را دو پروژه در حوزه حمل و نقل هوای استان است.

استاندار کهگیلویه‌ وبویراحمد، عنوان کرد: بیمارستان‌های 200 تخت‌خوابی یاسوج، 96 تخت‌خوابی دوگنبدان، 64 تخت‌خوابی دوگنبدان، 34 تخت‌خوابی دنا، 34 تخت‌خوابی باشت، 34 تخت‌خوابی بهمئی و بیمارستان 34 تخت‌خوابی چرام پروژه‌های در حال اجرا در حوزه احداث و تکمیل بیمارستان‌ها است.
خادمی با بیان اینکه مطالعات نهایی و شروع عملیات اجرایی سدهای استان، شامل سد تنگ سرخ، سد شیو در دست اجرا است، بیان کرد: تکمیل و آبرسانی به دشت‌های استان، ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ از جمله آبرسانی دهدشت غربی، دشت ماهور باشت، مختار یاسوج، شمس آباد چرام، آبلش لنده و آبرسانی به چاه تلخ دغوری باشت از دیگر پروژه های در دست اجرا در این حوزه هستند.
وی اظهار داشت: در بخش آبرسانی آب شرب و شبکه دفع فاضلاب استان طرح‌ها و پروژه‌هایی شامل تکمیل آبرسانی به شهرهای استان از سد کوثر، تکمیل عملیات اجرایی تصفیه خانه‌های فاضلاب شامل آبرسانی به شهرهای لیکک، دهدشت، سوق، لنده و چرام و تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان، تصفیه خانه فاضلاب سی‌سخت، تصفیه خانه فاضلاب چرام و تصفیه‌خانه فاضلاب دهدشت را در دست اجرا است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری مجتمع‌های فرهنگی هنری یاسوج، تکمیل و بهره‌برداری مجتمع‌های فرهنگی هنری دهدشت، تکمیل و بهره‌برداری مجتمع‌های فرهنگی و هنری گچساران از جمله پروژه‌های شاخص استان در حوزه فرهنگ هستند.
وی زیرساخت‌های گردشگری، تکمیل پارک‌های تفریحی و گردشگری شهر یاسوج، پارک غدیر، پارک جنگلی و ارتباط آن با شهر یاسوج و احداث پارک ولایت از مهم‌ترین پروژه‌های عمران شهری در استان برشمرد.
خادمی با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین مشکل جوانان کهگیلویه وبویراحمد است، عنوان کرد: به طور قطع با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا حدودی از مشکلات بیکاری در استان کاهش می‌یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار