تاجگردون، زمان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور در گچساران را حدود 3 ماه آینده عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 28 October 2015
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مشکلات کنونی اشتغال جوانان جوزه انتخابیه‌اش در آینده‌ای نه چندان دور رفع خواهد شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با عصردنا از یاسوج گفت: مهمترین مشکل کنونی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت مربوط به بیکاری است که به جوانان حوزه انتخابیه ام قول می دهیم بسیاری از مشکلات آنان در حوزه اشتغال در آینده ای نه چندان دور حل خواهد شد.


وی از کلنگ زنی یکی از بزرگترین پروژه های اقتصادی با مشارکت تعدادی سرمایه گذار بخش خصوصی در کنار منطقه ویژه اقتصادی گچساران در آینده ای نه چندان دور خبرداد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون نمی خواهم که از این پروژه نامی ببرم اما به مردم حوزه انتخابیه ام قول می دهم با آغاز عملیات اجرایی این پروژه و فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی شاهد رونق در بخش اشتغال گچساران و باشت باشیم.

تاجگردون، زمان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور در گچساران را حدود 3 ماه آینده عنوان کرد.

وی گفت: اجازه ندادیم که پتروشیمی گچساران تعطیل شود و از سویی مجوز پتروشیمی دوم این شهرستان را اخذ نمودیم تا در کنار منطقه اقتصادی ویژه و پروژه بزرگ اقتصادی شاهد جذب جوانان جویای کار حوزه انتخابیه گچساران و باشت باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه سرمایه گذاری در کشور افت ، تولید ضعیف و ناهنجاری های اقتصادی نیز قابل مشاهده است و باوجود تمام این مشکلات، تدابیر ویژه اقتصادی برای رونق بخشی به بحث اشتغال در گچساران و باشت درنظر گرفته ایم.

تاجگردون گفت: ایجاد فرصت های اشتغالزایی در هرمنطقه ای نیازمند امنیت است و مردم آن منطقه باید برای فراهم نمودن این فرصت ها همکاری های لازم را با دولت و بخش خصوصی از خود نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار