مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل عشایر مناطق نرماب و منج از توابع این استان را گرفتار کرده است
کد خبر: ۱۲۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 31 October 2015
مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل عشایر مناطق نرماب و منج از توابع این استان را گرفتار کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید علی وفایی‌مقدم، اظهار داشت: به دلیل بارش‌های چند روز گذشته وقوع سیل عشایر مناطق مختلف این استان از جمله نرماب و منج را گرفتار کرده است.
وی در ادامه به بارش باران و وقوع سیل در برخی از مناطق استان اشاره کرد و گفت: در پی بارش‌ باران که از روز پنچ‌شنبه هفتم آبان آغاز شده و تاکنون این بارش‌ها ادامه داشته، چند مدرسه در شهرستان‌ بهمئی دچار آب گرفتگی شد، ضمن اینکه برخی از عشایر منطقه طسوج چرام و نرم‌آب که از کوچ به منطقه قشلاق خودداری کردند دچار خسارتی شدند که کار امدادرسانی به عشایر ادامه دارد.
این مسئول بیان کرد: همچنین روستاهای منج شهرستان دنا و منطقه نرم‌آب بویراحمد و طسوج چرام و چندین منطقه سرآبتاوه، محمودآباد، شهدا‌ها و شرف‌آباد یاسوج دچار آب گرفتگی شدند که با حضور گروه‌های امدادی مشکل مرتفع شده است.
وی عنوان کرد: در گذشته با عشایر مناطق مختلف این استان مکاتبه و خواهان کوچ به سمت مناطق گرمسیری شدیم و نسبت به وقوع بارندگی‌های شدید و وقوع سیل نیز هشدار داده بودیم ولی بی توجهی کردند. هم اکنون دو تیم امدادی از اداره کل امور عشایر و جمعیت هلال احمر استان برای امداد رسانی به مناطق عشایری در معرض خطر سیل اعزام شده‌اند.
مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آبگرفتگی معابر شهرهای مختلف این استان از جمله یاسوج و لیکک خبر داد و افزود: تاکنون مشکل حادی به دلیل بارندگی‌های اخیر گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار