مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تسریع در روند برق رسانی به منطقه گردشگری شهرستان چرام خبر داد
کد خبر: ۱۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 04 November 2015
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تسریع در روند برق رسانی به منطقه گردشگری شهرستان چرام خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل ازعصردنا مهندس داود راهزادی در جمع روستانشینان منطقه طسوج چرام گفت : یکی از آرزوهای ما برق رسانی به این منطقه زیبای گردشگری با مردمانی مهمان نواز و دارای سابقه و پیشینه تاریخی و فرهنگی است .
وی با تشریح چگونگی برق رسانی به منطقه طسوج چرام اظهار داشت : 12 سال پیش اولین روشنایی برق در این منطقه روشن شد اما متاسفانه سایر روستانشینان در این مدت از نعمت برق بی بهره بوده اند .
این مسئول گفت : اکنون به مجموعه همکاران برق شهرستان چرام گفته ایم در کمترین زمان ممکن کارهای کارشناسی مرتبط با برق رسانی به منطقه طسوج را به پایان رسانده و پرونده آن را به ستاد استان ارسال کنند .
وی اعتبار مورد نیاز برای برق رسانی به این منطقه را تا پایان کار کارشناسی نا معلوم دانست و افزود : امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال آینده تمام مردم این منطقه از نعمت برق و روشنایی برخوردار باشند .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خدمت بی منت به مردم را وظیفه خادمان ملت در نظام اسلامی عنوان کرد .
 منطقه طسوج چرام از زیباترین مناطق گردشگری ایران و کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که متاسفانه به دلیل سخت گذر بودن و کمبود امکانات تا کنون ناشناخته مانده است .
حضور مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این منطقه پس از 12 سال که کار برق رسانی اولیه به این منطقه صورت گرفته و رها شده بود انجام شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار