دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در نخستین مرحله از مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است 2 برد و 1 باخت برای کرمانشاه به دست آمد.
کد خبر: ۱۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 08 November 2015
دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در نخستین مرحله از مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است ۲ برد و ۱ باخت برای کرمانشاه به دست آمد.

خدر ولدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور با شرکت مشتزنان مطرح به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است و در نخستین دیدار از این پیکارها ۲ برد و ۱ باخت برای نماینده کرمانشاه بدست آمد.

وی سه شنبه ۱۹ آبان ماه را زمان برگزاری فینال این رقابت‌ها و طول برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی را ۵ تا ۶ روز عنوان کرد و گفت: در دور نخست بازی‌ها ۳ بوکسور کرمانشاه بر روی رینگ رفتند، در ۶۴ کیلو آرمان واحدی بازی اول را به کرمان باخت و حذف شد.

ولدی ادامه داد: در ۶۹ کیلو بیژن کسایی، بوکسوری از بوشهر را برد و در ۷۵ کیلو عباس افشارنیا، بوکسوری از چهار محال و بختیاری را مغلوب خود کرد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه بیان کرد: نتایج تیمی نیز روز سه شنبه هفته جاری مشخص خواهد شد و امیدواریم امسال در رده بزرگسالان از مدعیان فینال و مدال آور در این دوره باشیم.

وی با اشاره به ترکیب ۸ نفره تیم بوکس بزرگسالان کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها گفت: تا پیش از اعزام با ترکیب ۶ نفره قصد حضور در مسابقات را داشتیم اما با رایزنی انجام شده با فدراسیون سهمیه حضور ۲ بوکسور دیگر را گرفتیم.

ولدی ادامه داد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور در رده هجدهم قرار گرفتیم اما امسال با تلاش فراوان و پشتکار بچه‌ها به سکوهای برتر چشم دوختیم.

وی علیرضا کریمی در ۵۶ کیلوگرم، عرفان سلیمی در ۶۰ کیلو، آرمان واحدی در ۶۴ کیلو، بیژن کسایی در ۶۹ کیلو از شهرستان سرپل ذهاب، در ۷۵ کیلو عباس افشار نیا از کنگاور، در ۸۱ کیلو مهرداد عظیمی و ۹۱ کیلو سالار غلامی، را اعضای تیم بوکس بزرگسالان استان کرمانشاه نام برد.

ولدی مشتزن سنگین وزن کرمانشاهی مثبت ۹۱ کیلوگرم در این رقابت‌ها را سعید نورایی از شهرستان اسلام آباد غرب عنوان کرد و گفت: امسال بر خلاف سال‌های پیشین، در تشکیل ترکیب تیم بوکس بزرگسالان استان از مشتزنان سایر شهرستان‌های استان استفاده شده و یقینا اگر همه شهرستان‌ها نماینده داشته باشند امکان حضور در تیم را خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار