بارش شدید باران در دوهفته گذشته در شهرستان لنده باعث قطع و عدم تردد بیشتر جاده های روستایی در بخش مرکزی این شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۲۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 09 November 2015
بارش شدید باران در دوهفته گذشته در شهرستان لنده باعث قطع و عدم تردد بیشتر جاده های روستایی در بخش مرکزی این شهرستان شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،بیش از 11روز است که جاده ارتباطی روستاهای پاتاوه و دم تنگ چاهن به طور کامل قطع می باشد و هیچ گونه ارتباطی با بخش مرکزی شهرستان لنده ندارند.
طغیان دره فصلی این روستا و عدم مناسب سازی جاده و نبود پل ارتباطی باعث قطع کامل مسیر این دو روستای کوهستای و صعب العبورشد.
خلیفه پور فتحی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در گفت وگوبا خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن گلایه از قطع راه های روستایی در این شهرستان اظهارکرد: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد مسدد شدن محور های ارتباطی در روستاهای شهرستان لنده به خصوص بخش مرکزی بوده ایم.
وی افزود: روستاهای پاتاوه و دم تنگ چاهن به واسطه داشتن مسیری صعب العبور و ناهموار بودن و عدم راهداری در فصل تابستان و گذر دره فصلی باعث قطع کامل مسیر این روستا به شهرستان شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: در پی بارش های گذشته محور ارتباطی بیش از12روستای شهرستان لنده به دلیل نبود زیر ساخت های لازم و بهسازی تا حدودی مسدد شده اند که لازم است در این خصوص ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه دهد.
وی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون سوخت رسانی به برخی از روستاهای شهرستان صورت نگرفته است که لازم است مسوولات شرکت پخش فرآورده های نفتی هرچه سریعتر عملیات سوخت رسانی را انجام دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار