در جهت کمک به ایتام سادات:
کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با موسسه خیریه عترت معصومین اصفهان تفاهم نامه همکاری منعقد کرد
کد خبر: ۱۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 18 November 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با موسسه خیریه عترت معصومین برای کمک به ایتام سادات تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ،سیدغلامرضا متقی با مدیر موسسه عترت معصومین اصفهان دیدار وگفت‌وگو کرد و تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و این موسسه منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و موسسه خیریه عترت معصومین

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان، اظهار کرد: این نهاد حمایتی در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند در این راه خدمات متنوعی ارائه می‌کند.
متقی با بیان این‌که کمیته امداد استان آمادگی هرگونه همکاری با موسسات خیریه در تمامی زمینه‌ها را دارد و همواره خواهان همکاری مطلوب با خیریه هاست، گفت: با همکاری و تعامل همه‌جانبه زمینه ارتباط با سایر خیرین وموسسه‌های خیریه در کشور را فراهم می کنیم.
وی انعقاد تفاهم نامه برای رفع مشکلات نیازمندان را اقدامی موثر خواند وبیان داشت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه عترت معصومین مقرر شد تمامی ایتام سادات تحت حمایت کمیته امداد استان بااولویت حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و سایر کمک های مورد نیاز تحت پوشش این موسسه قرار گیرند.
متقی افزود: همچنین در این تفاهم نامه مقرر شد 80 نفر از ایتام سادات استان که در اردوی اصفهان شرکت نموده و در مسابقات برنده شده اند با هزینه موسسه عترت معصومین به مشهد مقدس اعزام شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان از دیگر موضوعات منعقد شده در این تفاهم نامه را اهداء بسته های یک میلیون ریالی به ایتام سادات در آستانه عید نوروزعنوان کرد.وی برگزاری همایشی مرکب از موسسات خیریه مهم اصفهان در اردیبهشت ماه سال آینده در استان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد و گفت: مقرر شداین همایش با محوریت موسسه عترت معصومین در یاسوج برگزار و با حضورمسئولین استانی و محلی تصمیم گیری و برنامه ریزی بهتری در خصوص مساعدت به مناطق محروم صورت گیرد.
مدیرعامل موسسه عترت معصومین نیز در این دیدار، گفت: موسسه عترت معصومین(ع) به منظور حمایت از ایتام سادات بخصوص در مناطق محروم در زمینه‌های مختلفی از جمله کمک های تحصیلی، درمان، تأمین جهیزیه، خدمات عمرانی و مسکن با اولویت ایتام سادات خدمت‌رسانی می‌کند.
مصطفی حجه‌فروش با بیان این‌که موسسه عترت معصومین با دو انگیزه خدمت بی‌منت و خدمات به مناطق محروم‌تر ارائه خدمت می‌کند، گفت: هدف از تأسیس این موسسه خدمات‌دهی به نیازمندان استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است.
حجه‌فروش تصریح کرد: این موسسه آمادگی دارد با همکاری و مشارکت کمیته امداد در استان‌های مذکور نیازهای واقعی نیازمندان استان‌ها را با اولویت رفع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار