تیم شهرداری ارومیه که از هفته نخست صدرنشین لیگ برتر والیبال است، در جدال هفته هفتم با آرمان ورزشی اردکان سه بر یک به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 19 November 2015

به گزارش تابناک یزد، "محمدحسن خوشدل" نظارت بر این مسابقه را عهده دار بود و "محمد شاهمیری" و "مهدی نویدی" داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو ساعت و 10 دقیقه طول کشید.

سالن غدیر ارومیه در هفته هفتم لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست، میزبان جدال صدرنشین لیگ برتر با آرمان اردکان که نخستین دوره لیگ برتر خود را تجربه می
‎‎کند، بود.

تیم اردکان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‎‎های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 مغلوب شد تا تیم شهرداری ارومیه به ششمین پیروزی خود برسد و 19 امتیازی شود.
بیش از چهار هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه این مسابقه را نظارهگر بود و به دلیل این که در هفته پنجم لیگ برتر تماشاگر برتر انتخاب شده بودند، هدایایی از سوی سازمان لیگ و هیات والیبال استان آذربایجان غربی در بین آنان توزیع شد.
آرمان تاکنون شش دیدار در لیگ برتر برگزار کرده است که سه برد و سه شکست نتیجه آن بوده است. این تیم هشت امتیازی روز یکشنبه هفته آینده در خانه والیبال تهران و در چارچوب دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر والیبال به مصاف پیکان می‌‌رود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار