وضعیت مالی در شهرداری‌ها به گونه‌ای شده که حتی توان تأمین حقوق و دستمزد کارکنان دارای کارآیی در شهرداری‌ها را هم نداریم و این خود ممکن است در جاهایی موجب بروز مشکل شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 24 November 2015
شهردار دوگنبدان گفت: جای خالی کارگروه مدیریت شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد برای پی‌گیری مشکلات امور شهری احساس می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،اردلان زینل‌‌زاده در نشست پیگیری عوارض نوسازی و پسماند که به منظور چاره‌اندیشی برای دریافت مطالبات شهرداری‌ها از محل عوارض نوسازی و پسماند برگزار شد اظهار کرد: شهرداری‌ها با عموم مردم و با همه دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف ارتباط کاری دارند.
شهردار دوگنبدان افزود: البته همه دستگاه‌ها با مردم و خدمات‌رسانی به آن‌ها سر و کار دارند اما تنها دستگاهی که حتی بعد از مردن افراد باید به آن‌ها خدمات‌دهی در آرامستان‌ها داشته باشند شهرداری است.
این مسئول گفت: وضعیت مالی در شهرداری‌ها به گونه‌ای شده که حتی توان تأمین حقوق و دستمزد کارکنان دارای کارآیی در شهرداری‌ها را هم نداریم و این خود ممکن است در جاهایی موجب بروز مشکل شود.
زینل‌زاده افزود: باید فرهنگ‌سازی داشته باشیم و این‌گونه برای مردم توضیح دهیم که اگر پولی بابت عوارض به شهرداری از این جیب خود می‌دهند همین پول به جیب دیگر آن‌ها برمی‌گردد.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: برای مثال در یک منطقه از دوگنبدان آپارتمانی که ۸۰ میلیون تومان قیمت داشت با ساخت یک پارک محله‌ای در همان منطقه به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد و در همان اطراف سرجمع چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان با ساخت یک پارک ۳۰۰ میلیون تومانی ارزش افزوده داشتیم.
وی گفت: دستگاه‌های فرهنگ‌ساز مانند صدا و سیما باید فرهنگ‌سازی در خصوص عوارض داشته باشند تا بتوانیم خدمات بیشتری از این محل به مردم داشته باشیم.
زینل‌زاده تصریح کرد: اما در این میان جای کارگروهی در بحث مدیریت شهری در استان خالی است که با تشکیل آن بسیاری از مشکلات شهری قابل پی‌گیری و برطرف شدن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار