مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از اجرای 158 طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در هشت ماهه گذشته سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 01 December 2015
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از اجرای 158 طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در هشت ماهه گذشته سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومي واطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهمئی به منظور تبادل نظر در خصوص اجراي طرح هاي اشتغال زايي کميته امداد با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، سرپرست کميته امداد، مسئول خودکفايي و اشتغال کميته امداد شهرستان بهمئی، روساي شعب بانکهاي عامل و مسئولین ادارات شهرستان در محل دفتر فرمانداري شهرستان بهمئي برگزار شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان در اين نشست با تشکر از تعامل خوب بانک هاي عامل سهميه اختصاصي خود اشتغالي هر بانک را نيز اعلام نمود و هدف از برگزاري اين جلسه را اهميت موضوع اشتغال دانست.
اجرای 158 طرح اشتغال زایی برای مددجویان بهمئی
سلطانعلی رحمانی تشکیل کمیته اشتغال در شهرستان بهمئی را نکته ای موثر در توسعه و رشد شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای طرحهای اشتغال و اعطای تسهیلات و کارآفرینی به مردم می توان وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان را بهبود بخشید.
سرپرست کميته امداد شهرستان بهمئي نيز در اين نشست، گفت : در راستاي تعاملات گذشته بين اين نهاد و بانکهاي عامل شهرستان ، زمينه همکاري و همراهي هر چه بيشتر اين نهاد با بانکها فراهم شده است.
حیدر خداپرست ضمن تقدير از حسن توجه و عنايت روساي بانك هاي عامل شهرستان، افزود: پرداخت وامهاي قرض
الحسنه بانکي در هشت ماهه اول سال جاري روند قابل ملاحظه اي داشته و زمینه اشتغال و توانمندسازي خانواده هاي مددجو در شهرستان را فراهم نموده است.
وي تصريح کرد: در راستاي ارائه تسهيلات و خدمات بهتر به مددجويان نيازمند تعامل و همکاري بيشتر بانکها هستيم. خداپرست هدف از تشکیل این کمیته را اشتغال زایی و زمینه ارائه اولویتها و اشتغال سنجی برشمرد و خاطرنشان کرد : کمیته امداد شهرستان بهمئی در هشت ماهه گذشته سال جاری 158طرح اشتغالزایی با اعتبارات کمیته امداد و تسهیلات بانکی برای مددجویان اجرا نموده است.
وی اعتبار اجرای این طرح ها را بیش از 15ملیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها در سرفصل های دامداری، گاوداری، جوشکاری، مغازه داری، خواربارفروشی و سایر طرحهای دیگر برای متقاضیان اجرایی شده است.
خداپرست از حضور فرماندار شهرستان ومسئولین ادارات بهمئی در افتتاحیه طرح های اشتغال مددجویان این نهاد بخصوص در روستاهای ممبی و پهنک تقدیر و قدردانی نمود.
در پايان اين نشست اعضاي حاضر در جلسه و روساي بانک هاي عامل به بيان ديدگاهها و ارائه پيشنهادات خود در راستاي تعامل بيشتر و خدمات مطلوب تر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار