مدیر کل کمیته امداد خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از اختصاص30میلیارد ریال اعتبار در حوزء مسکن کمیته امداد استان برای احداث، خرید و تعمیر مسکن شهری و روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 08 December 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از اختصاص30میلیارد ریال اعتبار در حوزء مسکن کمیته امداد استان برای احداث، خرید و تعمیر مسکن شهری و روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی(ره) استان، سید غلامرضا متقی در بازدید از کمیته امداد شهرستان دنا و در جمع کارکنان کمیته امداد این شهرستان، گفت: این نهاد با بررسی مشکلات مددجویان و با توجه به نیازهای آنان خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می دهد که یکی از این برنامه ها ارائه خدمات عمرانی است.
پرداخت30میلیارد ریال برای احداث، خرید و تعمیر مسکن شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد استان
وی اظهار داشت: به همین منظور و در راستای خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون 30 میلیارد ریال اختصاص یافته که قرار است با هماهنگی بنیاد مسکن و بانکهای عامل تسهیلات بانکی با سود کم بهره به این اعتبارات اضافه گردد.
متقی افزود: برابر توافق نامه ای که با بنیادمسکن استان منعقد شده، قرار است که به هر خانواده نیازمندزیر پوشش فاقد مسکن که وام مسکن دریافت می کند تا سقف 20 میلیون ریال به صورت بلاعوض مساعدت گردد.
مدیرکل کمیته امداد استان خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان را احداث و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات کلی و جزئی عنوان کرد.
متقی معافیت انشعابات آب، برق ، گاز و پروانه ساخت، را از دیگر خدمات عمرانی کمیته امداد برای مددجویان برشمرد و گفت: دراین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 128 مورد معافیت انشعابات با اعتبار بیش از سه میلیارد و 209 میلیون ریال برای مددجویان صورت گرفته است.
وی بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و احداث سرویس های بهداشتی را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان برشمرد و گفت: هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان در راستای توانمندسازی آنان است.
عبدی دانش آموز مدیر کمیته امداد شهرستان دنا در این بازدید گزارشی از خدمات این نهاد در سال جاری ارائه داد و گفت: با تمام توان خود در راستای خدمت به همنوعان نیازمند تلاش خواهیم کرد.
در پایان این جلسه مدیرکل کمیته امداد استان به همراه مدیر شهرستان دنا از تعدادی از خانواده های مددجوی روستای بیاره بازدید بعمل آوردند و ضمن بررسی مشکلات ،هدایایی به آنها اهداء نمودند .


به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار