رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور مجوز پروانه نانوایی جدید در استان ممنوع شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 10 December 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور مجوز پروانه نانوایی جدید در استان ممنوع شد.

داریوش دیودیده در نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: صدور پروانه کسب نانوایی جدید در سطح استان ممنوع شد.

رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت محدودیت صدور پروانه کسب در ارتباط با واحدهای نانوایی اعمال می‌شود، عنوان کرد: تعدد و اشباع کشور از واحدهای نانوایی علت این مسئله است.

دیودیده بیان کرد: هم اکنون تعداد نانوایی‌ها نسبت به آمارهای جمعیتی کافی است و تا اطلاع ثانوی صدور پروانه کسب نانوایی جدید جز در شهرک‌های مسکونی جدید و یا مناطق توسعه یافته شهرها در تمامی کشور و به تبع استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه فقدان مهارت لازم متصدیان کیفیت نان را در سطح استان تحت شعاع قرار داده است، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح رقابت و مشتری مداری در جهت رعایت حقوق مصرف کننده در سرلوحه کار واحدهای نانوایی قرار گیرد و رضایت‌مندی مردم استان را در پی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: صدور مجوز توزیع استانی کالاهای دخانی از مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تفویض اختیار شده است و از ابتدای دی ماه بر اساس شرایط، ضوابط و داشتن صلاحیت لازم این امر انجام می‌شود.

دیودیده خاطرنشان کرد: کاهش مشکلات مراجعین، ساماندهی واحدهای عمده عرضه کننده کالاهای دخانی و کاهش آسیب‌ها ناشی از عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اینکه تداخل صنفی در بازار استان مشهود و مشکلاتی را به وجود آورده است، اظهار داشت: در یک بازه زمانی محدود ساماندهی و ممنوعیت هرگونه تداخل صنفی توسط اتاق‌های اصناف در تمامی شهرستان‌ها انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار