در جلسه شورای شهرستان چرام مطرح شد:
با توجه به وضعیت محرومیت منطقه و کمبود بودجه تمام تلاش خود را در خصوص استفاده از پتانسیل خیرین بکار گرفته و امیدواریم که بتوانیم برخی از مشکلات شهرستان را از این طریق رفع نماییم.
کد خبر: ۱۴۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 11 December 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،جلسه شورای شهرستان چرام در محل شورای شهر چرام و با حضور اعضا برگزار شد.
درابتدای این جلسه صدیف دانشی رئیس شورای شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن انگیز آخر صفر،دستور جلسه را قرائت کرد که مربوط به دعوت از مسئول شبکه درمان شهرستان جهت بررسی مسائل بهداشتی شهرستان بود.
لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات
دانشی در این نشست که اولین نشست پس از برگزاری جلسه انتخاب رئیس شورای شهرستان بود گفت:شورای شهرستان تصمیم گرفته که در هر جلسه دو نفر از مسئولین شهرستان را جهت بررسی مشکلات مربوط به حوزه ی تحت مدیریت آن مسئول به جلسه شورا دعوت و گزارش کار آن به اطلاع اعضای شورا رسانده شود.
این عضو شورای شهرستان چرام در خصوص عملکرد خود در این مدت انتخاب گفت:با توجه به وضعیت محرومیت منطقه و کمبود بودجه تمام تلاش خود را در خصوص استفاده از پتانسیل خیرین بکار گرفته و امیدواریم که بتوانیم برخی از مشکلات شهرستان را از این طریق رفع نماییم.
در ادامه جلسه اعضای شورای شهرستان به برخی مشکلات بهداشتی از جمله وضعیت آب شرب روستاهای القچین علیا و روستای دمدره،لزوم توجه به کیفیت کالاهای مغازه هایی که درجاده دهدشت- چرام قرار دارند،سرانجام پروژه احداث بیمارستان چرام،وضعیت زمین اهدایی خیرین در سرفاریاب جهت احداث درمانگاه،وضعیت آمبولانس های مراکز درمانی شهرستان و همچنین لزوم توجه بیشتر مسئولین استانی به مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند.
در ادامه جلسه افشین اقبال پناه معاون بهداشت و درمان چرام،از نظارت کامل این شبکه بهداشت و درمان بر مسائل مربوط به بهداشت شهرستان خبر داد و افزود:در خصوص مباحث مربوط مشکلات  احداث بیمارستان ،نوسازی وسایل و تجهیزات از جمله آمبولانس،مکاتبات و  نیاز خود را اعلام کرده ایم و منتظر رفع این مشکلات از طرف مدیریت استان هستیم.
لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات
اقبال پناه ادامه داد:با توجه به اینکه این شبکه درمانی تازه از شهرستان کهگیلویه مستقل شده است ما تا همین اواخر در حال رفع مشکلات مربوط به حوزه ی مدیریت بوده ایم و کم کم در حال رفع نقایص و مشکلات موجود در سطح شهرستان هستیم.
در پایان این جلسه اعضای شورای شهرستان از زحمات مدیریت شبکه بهداشت و درمان چرام تقدیر و تشکر نمودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار