مسئول شیفت امداد و نجات پایگاه شهید دل داریان سرگچینه شهرستان بویراحمد از تحویل یک بهله جغد پس از بانداژ و تیمارداری 24 ساعته به محیط زیست خبرداد و گفت: امداد رسانی برای نجات جان از اصول هفت گانه هلال احمر است
کد خبر: ۱۵۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 23 December 2015
مسئول شیفت امداد و نجات پایگاه شهید دل داریان سرگچینه شهرستان بویراحمد از تحویل یک بهله جغد پس از بانداژ و تیمارداری 24 ساعته به محیط زیست خبرداد و گفت: امداد رسانی برای نجات جان از اصول هفت گانه هلال احمر است .

سید محمود غلامی افزود: در آخرین شب از آخرین روز از آذرماه و همزمان با بارش برف در حوزه استحفاظی سپیدار در ساعت 20 تیمی سه نفره از این پایگاه برای گشت و خدمات امدادی احتمالی وارد جاده یاسوج- بابامیدان شدند.

وی اظهارکرد: پس از گشت زنی دوساعته در هنگام برگشت به پایگاه متوجه حضور پرنده ای در حاشیه خاکی جاده شدیم .

مسئول شیفت امداد و نجات پایگاه شهید دل داریان سرگچینه شهرستان بویراحمد ضمن اشاره به اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر و نیز یکی از این اصول که کمک برای حفظ و نجات جان جانداران است، خاطرنشان کرد: متوجه ناتوانایی پرنده در پرواز شدیم به همین خاطر پرنده را گرفته و به مرکز پایگاه انتقال دادیم .

غلامی تصریح کرد: پس از بررسی وضعیت جسمانی این پرنده متوجه شدیم که یکی از بال های این پرنده شکسته است.

وی اضافه کرد: پس از بانداژ کردن بال پرنده و تیمار داری یکشبه طی تماس تلفنی آن را تحویل مسئولین اداره کل حفاظت محیط زیست استان دادیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار