باارسال یادداشتی صورت گرفت:
در پی درج اخباری در رسانه ها مبنی بر مقصر دانستن اداره کل راه و شهرسازی روابط عمومی این اداره با انتشار یادداشتی به این صحبت ها واکنش نشان داده و آمادگی خود را برای پیگیری میدانی موضوع با حضور اصحاب سانه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۵۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 26 December 2015
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در پی درج اخباری در رسانه ها مبنی بر مقصر دانستن اداره کل راه و شهرسازی (اینجا) روابط عمومی این اداره با انتشار یادداشتی به این صحبت ها واکنش نشان داده و آمادگی خود را برای پیگیری میدانی موضوع با حضور اصحاب سانه اعلام کرد.

متن این یادداشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص مردم فرهیخته شهرستان چرام و اصحاب زحمتکش و گرانقدر رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد(ص)، احتراما؛ درطی چند روز اخیر خبر درگذشت جوان فداکار هم استانی و معلم دلسوز شهرستان چرام همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و همه هموطنان قدرشناس را اندوهگین و متاثر ساخت.

ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده های داغدار، لازم است اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مطالب غلط منتشر شده در رسانه ها که متاسفانه توسط عده ای ناآگاه به آن دامن زده شد، توضیحات این اداره کل به استحضار عموم برسد و اذهان مردم حق طلب مردم استان رادر این زمینه روشن نماید.

۱ – ابتدا تاکید می شود محوری که این حادثه تلخ در آن واقع شد، در اختیار شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد (جاده لوله گاز می‌باشد)و از راههای حوزه استحفاظی تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیست و از آنجا که محل وقوع حادثه شامل محورهای ارتباطی نبوده لذا تحت پوشش خدمات راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد نمی باشد.

۲ – در حالیکه خدمات رسانی به مسیرهای اختصاصی سایر دستگاههای دولتی در حوزه مسؤلیت اداره کل راه و شهرسازی نیست اما بنا به حس نوع دوستانه و وظیفه انسانی و به محض اطلاع مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و در شرایط سخت محل به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

۳ – برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان چرام، احداث راهدارخانه برای محور سادات – چرام در دستور کار قرارگرفته اگرچه مشکلاتی بر سر راه احداث این راهدارخانه وجود دارد اما اداره کل راه و شهرسازی به جد پیگیر احداث آن در منطقه جوخانه سادات است و امیدواریم با راه اندازی این راهدارخانه خدمات آن شامل مسافران و مردم شریف این خطه قرار گیرد.

۴ – ضمن تاکید مجدد بر اینکه محل وقوع حادثه در محور «مله دلگکی طسوج چرام» نیست و در جاده ای این اتفاق افتاده است که تحت کنترل و بهره برداری شرکت گاز استان است، این آمادگی وجود دارد تا با حضور اصحاب تیزبین رسانه و خبرنگاران گرامی و همچنین مسؤلان محترم به محل حادثه برای تهیه گزارش و شفاف سازی اذهان مردم محترم شهرستان چرام مراجعه کرده و در این باره شفاف سازی نمایند.

۵ – در ماههای اخیر خدمات اداره کل راه و شهرسازی علیرغم محدودیت های اعتباری و مشکلات موجود خدمات مطلوبی به مردم شریف استان ارایه شده است که تقدیر و تمجید معاون محترم وزیر و رییس محترم سازمان راهداری کشور، استاندار محترم و پرتلاش استان، معاون محترم عمرانی استاندار و نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در ماههای اخیر از خدمات این اداره کل گواه این موضوع است.

۶ – در پایان ضمن تسلیت مجدد این واقعه ناگوار و جانسوز وآرزوی صبر و شکیبایی برای این خانواده داغدار وطلب مغفرت برای عزیزان ازدست رفته ، امید است مدیران محترم رسانه ها و سردبیران خبر در حوزه رسانه های استان ضمن اطلاع دقیق از جزییات و ابعاد موضوعات اجازه نشر مطالب کذب و غیرواقع توسط برخی از افراد نامطلع را ندهند تا ذهن مردم فهیم نسبت به خدمات بی شائبه راه وشهرسازی استان مخدوش نشود و خدمات پرسنل پرتلاش این اداراه کل و بخصوص راهداران زحمتکش را مورد تخطئه قرار نگیرد.

از بذل و توجه رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر پوشش خبری خدمات اداره کل راه و شهرسازی و نقدهای سازنده آنان صمیمانه سپاسگزاریم.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد


به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار